کسب ۷ عنوان برتر در  جشنواره قرآن و عترت توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان

سلمان زاده از کسب هفت رتبه برتر و درخشش دانشکده علوم پزشکی آبادان در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «شکرالله سلمان زاده» در نشست شورای فرهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: این دانشکده در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با کسب هفت عنوان برتر درخشید.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در این دوره از جشنواره ۱۳ اثر به مرحله نهایی راه یافتند و این در حالی است که در سه دوره گذشته به ترتیب ۶، هفت و هشت اثر به این جشنواره راه پیدا کرده بود.

 

وی تصریح کرد: در مجموع دانشکده علوم پزشکی آبادان در این جشنواره توانست هفت رتبه برتر در رشته های مختلف قرآنی را کسب کند.

 

سلمان زاده با بیان اینکه شنیدن خبرهای مسرت بخش در حوزه فرهنگی موجب اعتلا و ارتقای دانشکده علوم پزشکی آبادان در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور شد اضافه کرد: این نیز بسیار غرورآفرین است و نشان از تلاش پیوسته و مدیریت خوب این مجموعه دارد.

 

وی تاکید کرد: به اتفاق کلیه عوامل و زیر مجموعه این دانشکده تلاش خواهیم کرد تا از اجرای برنامه های فرهنگی حمایت کنیم و بتوانیم گام های بلندتری در جهت ارتقای فرهنگ منطقه بویژه دانشجویان و کارکنان این دانشکده برداریم.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: امیدوارم با همتی که در نیروهای جوان و خلاق این حوزه وجود دارد روز به روز شاهد پیشرفت های بیشتری در این زمینه باشیم.

 

در این نشست مصوباتی از جمله تقدیر از دست اندرکاران و رتبه آوران بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، حمایت از کانون های فرهنگی دانشکده به منظور آماده سازی آثار برای شرکت در جشنواره بین المللی سیمرغ، تشکیل کانون سفیر مهدوی ویژه اعضای هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه ایام دهه مبارک فجر و هفته بزرگداشت مقام زن به تصویب رسید.

 

کد خبر 1017784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha