مساجد و حسینیه‌ها، درکمک‌های مومنانه و رعایت پروتکل‌ها پیشگام هستند

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: مساجد و حسینیه ها، درکمک‌های مومنانه و رعایت پروتکل‌ها پیشگام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بیستمین نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان دماوند با حضور امام جمعه شهرستان دماوند و اعضای این ستاد و به ریاست دکتر مهدی حیدری، فرماندار دماوند در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در این جلسه گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی تازمان ریشه کن شدن ویروس کرونا،شرعا وقانونالازم است.
وی افزود: درخصوص کمک های مومنانه و کمک به کادر بهداشت و درمان،ازنهادهای متولی و قرارگاه شهیدسلیمانی تشکرمی‌کنیم، این کمک‌ها باید ادامه داشته باشد، چرا که خسارات اقتصادی ناشی ازکرونا به اقشارضعیف بیشتر بوده است.
فتاح دماوندی با توصیه به مسئولین در خصوص حفظ جان مردم در مقابل بیماری های تصریح کرد: ازبزرگترین معروف های این زمان،حفظ جان مردم وازبزرگترین منکرات،رعایت نکردن پروتکل‌هاست،از این روبایدامر به معروف و نهی ازمنکرکرونایی راجدی بگیریم.
امام جمعه دماوند با تقدیر از عملکرد مساجد در این نشست اظهار داشت:‌ مساجد وحسینیه های شهرستان دماوند دررعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کمک به کادربهداشت ودرمان وکمک مومنانه پیش قدم هستند.
حجه الاسلام فتاح دماوندی ادامه داد:‌ دربحث مدیریت کروناباید ازدوگانه سازی و مقابل هم قراردادن گروه‌ها به شدت پرهیز کنیم و رسانه هانیزاین موضوع رامدنظرقرار دهند.
وی در پایان گفت:‌ هدف دولت و گروههای جهادی مردمی، خدمت به نظام وحفظ جان مردم است؛ ما نیزهمه افراد را به تبعیت ازستادملی مدیریت کرونادعوت می‌کنیم.

کد خبر 1017850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha