۱۵ بهمن ماه، آخرین مهلت ثبت نام در « رویداد پیشگام» در استان یزد

قلی زاده با اشاره به برگزاری « رویداد پیشگام» به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: آخرین مهلت ثبت نام در این رویداد ۱۵ بهمن ماه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدرضا قلی زاده» پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: مردم و حاکمیت با هم می توانند پیشرفت را رقم بزنند و بدون نقش فعالانه مردم به نوعی پیشرفت وجود نخواهد داشت و اگر هم وجود داشته باشد برگشت پذیر است.

دبیر برگزاری رویداد پیشگام در سطح کشور بیان کرد: پیشرفت پدیده ذاتا اجتماعی و عمومی است و زمانی شکل میگیرد که حرکت عمومی پشتوانه آن باشد.

وی افزود: یکی از گام هایی که ما سعی کرده ایم در جهت مشارکت عمومی در جامعه برداریم طراحی برنامه « رویداد پیشگام» است که خروجی آن افرادی هستند که دارای ویژگی هایی هستند که نظام مسائل آنها متمرکز بر روی مسائل اصلی است و  در این زمینه نیز نوعی کنشگری می کنند که می تواند اراده ها و انگیزه های مردم را در حد خود فعال کنند.

قلی زاده بیان کرد:  ثبت نام رویداد تا 15 بهمن ماه انجام می شود و محدودیت آن صرفا داشتن دغدغه برای پیشرفت استان است و هر فردی که می تواند برای این امر وقت بگذارد می تواند در این رویداد شرکت کند.

وی افزود: این رویداد 30 بهمن ماه در استان شروع می شود و کارگاه آموزشی، کلاس تئوری و عملی به عنوان برنامه های این استان است.

قلی زاده بیان کرد: سبک رویداد به سبک مربی گری است و به صورت تیمی و با حضور مربیان کشوری و استانی برگزار می شود.

وی گفت: این رویداد  در همدان در 25 تیم و با حضور 80 نفر انجام شد و خوشبختانه جواب های خوبی هم گرفته ایم و استان یزد نیز به عنوان دومین استانی است که این رویداد را برگزار می کند.

قلی زاده در پایان گفت:  نحوه ثبت نام از طریق سایت پیشگام است که علاقمندان می توانند تا 15 بهمن ماه ثبت نام کنند.

 

 

کد خبر 1020208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha