کولاک و یخبندان در برخی محورهای مواصلاتی قزوین

ذاکری منش گفت: در برخی محور‌های استان شاهد یخبندان، کاهش دید و کولاک مقطعی هستیم که تا ساعاتی دیگر برطرف می‌شود و رانندگان در برخی مناطق با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سرهنگ «فرهاد ذاکری منش» در خصوص وضعیت راه های استان بیان کرد: از شب گذشته بارش برف در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده و در تمامی محور‌های استان از جمله گردنه کوهین و حوالی ضیاء آباد پدیده کولاک را داریم که این امر ادامه تردد در مسیر را برای رانندگان مشکل کرده است.

 

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: با کمک نیرو‌های راهداری، تمامی محور‌های مواصلاتی استان بازگشایی شده و با توجه به آماده باش اورژانس و هلال احمر، مشکل خاصی در محور‌های مواصلاتی استان گزارش نشده است.

 

وی تأکید کرد: هم اکنون وضعیت راه‌های استان قزوین مطلوب است، ولی در برخی محور‌ها شاهد یخبندان، کاهش دید و کولاک مقطعی هستیم که تا ساعاتی دیگر برطرف می‌شود و در واقع تردد در تمامی محور‌ها آزاد بوده و رانندگان در برخی مناطق با احتیاط حرکت کنند.

 

مدیرکل اهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین هم با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: با توجه به بارش برف و کولاک، تیم های راهداری به همراه ماشین آلات سنگین برف روبی و نمک پاشی در آماده باش کامل هستند.

 

«جواد حق لطفی» یادآور شد: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت از ایمن بودن خودرو خود به لحاظ فنی اطمینان حاصل کرده و تجهیزات سفر نظیر توشه غذایی، لباس گرم و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد : سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت جاده ها و همچنین وضعیت جوی و ترافیکی راه های ارتباطی است.

 

کد خبر 1017859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha