مهلت شرکت در نوزدهمین آزمون قرآن و عترت تمدید شد

به گفته قاسمی، مهلت ثبت‌نام در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: با توجه به ادامه روند ثبت اطلاعات مؤسسات قرآنی در سامانه جامع موسسات قرآنی (qia.ir) و درخواست مدیران مؤسسات، جهت تمدید مهلت ثبت اطلاعات، زمان ثبت نام تا 15 بهمن تمدید شد.

 

ابراهیم قاسمی هدف از برگزاری این آزمون تقویت وحدت و انسجام برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادها قرآنی عنوان کرد و افزود: سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآنی استان، ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان  برای فراگیری معارف قرآن و عترت و حمایت مادی و معنوی از فعالیت‌های آموزشی موسسات قرآنی و برگزیدگان از دیگر اهداف این آزمون است.

 

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری این آزمون در سه گروه امتحانی و 14 رشته خاطرنشان کرد: گروه حفظ قرآن کریم مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت (ع)،  ترجمه و مفاهیم ، بدون محدودیت سنی در نیمه اول اسفند ماه سال 1399برگزار می‌شود.

 

رئیس واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور،  تمامی رشته های آزمون امسال جهت توسعه و تقویت آموزش‌های الکترونیکی قرآنی بصورت اینترنتی( مجازی) برگزار می‌شود.

کد خبر 1017863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha