تجلیل از ۶۰ شرکت کننده مسابقه ادبی و هنری «هنرمندان فاطمی» در کانون ‌«امام صادق (ع)»

صادقی گفت: از ۶۰ شرکت کننده مسابقه ادبی و هنری «هنرمندان فاطمی» در کانون فرهنگی و هنری ‌«امام صادق (ع)» تجلیل شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، مسابقه فرهنگی و ادبی «هنرمندان فاطمی» و «بانوی آسمانی» در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: این مسابقه در رشته های دلنوشته، نقاشی، دکلمه و شعر برگزار شد که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان مسجدی نیز رو به رو شد.

 

با اشاره به مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی به مناسبت ایام شهادت مظلومانه ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س)، خاطرنشان کرد: این مسابقه نیز با عنوان «بانوی آسمانی»، ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد. 

 

صادقی به شرایط ارسال آثار به این مسابقه اشاره کرد و گفت: نقاشی ها توسط کودکان و نوجوانان هنرمند سنین سه تا ۱۰ ساله رنگ آمیزی و عکس آن به شماره های اعلام شده ارسال شده است. 

 

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه ها تا پایان روز یکشنبه ۲۸ دی مصادف با شام شهادت حضرت زهرا (س) بوده است، خاطرنشان کرد: در پایان از ۶۰ شرکت کننده کودک و نوجوان که آثار خود را به این مسابقه ارسال کردند قدرانی به عمل آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با اشاره به اینکه ویژه برنامه سوگواری و عزاداری بی بی ۲عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) نیز هر سال در این کانون و در دهه اول و دوم به شکل منسجم و با برگزاری برنامه های مختلف به اجرا در می آید، گفت: امسال نیز علاوه بر این آیین ها ویژه برنامه های متنوعی نیز در این کانون برگزار شده است.

 

صادقی ادامه داد: از دیگر برنامه های امسال، حضور و بدرقه پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در جمع بچه های مسجد بود که این برنامه نیز با شور و معنویت ویژه ای انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» ادامه داد: با توجه به محدودیت های بیماری کرونا و رعایت توصیه های بهداشتی، مراسم به صورت مختصر با برگزاری سخنرانی و مرثیه خوانی انجام شده است.

 

به گزارش شبستان، برگزاری جشنواره ادبی و هنری ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «هنر» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا گذاشته شده است.

کد خبر 1017864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha