برنامه ها و مناسبت های انقلاب اسلامی تعطیل پذیر نیستند

گشتاسب گفت: برنامه های دهه فجر باید به گونه ای باشند به دنیا پیام دهیم که برنامه ها و مناسبت های انقلاب اسلامی تعطیل پذیر نیستند.

«اسماعیل گشتاسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: کارگروه مساجد یکی از کارگروه های 22 گانه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر است که هر کارگروه جامعه هدفی داشته و رسالت آنها انتقال پیام انقلاب به مخاطبان است.

 

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسجد یکی از کارگروه های دهه فجر در استان و کشور است، زیرا نقطه آغاز مبارزات و پایگاه انقلاب از مساجد بود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه نمی توان رویش های انقلاب از مساجد را نادیده گرفت، ادامه داد: ریزش های انقلاب نیز افرادی هستند که از مسجد منفک بوده یا از مسجد جدا شدند.

 

گشتاسب یادآور شد: مسجد نقش اساسی، محوری و موفقی در دوران انقلاب داشته و باید جهت حفظ این نقش و پایگاه محوری در جامعه تلاش کنیم.

 

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بحث کرونا، بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در زمینه گرامی داشت دهه فجر انقلاب تاکید کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: افرادی در این فضا حضور دارند که از لحاظ سلایق و ذائقه متفاوت بوده و باید متناسب با این سلایق و شرایط تولید محتوا داشته باشیم.

 

گشتاسب با اشاره به اینکه فضای مجازی ظرفیتی برای پاسخگویی به شبهات فراهم کرده، گفت: برنامه های دهه فجر باید به گونه ای باشند که به دنیا پیام دهیم که برنامه ها و مناسبت های انقلاب اسلامی تعطیل پذیر نیستند.

کد خبر 1017884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha