تکمیل مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی رفسنجان ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: برای تکمیل بزرگترین مخزن آب استان (‌مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی در رفسنجان) به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، محمد طاهری پنجشنبه ( ۲ بهمن )‌در حاشیه بازدید دکتر علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از بزرگترین مخزن استان کرمان یعنی مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی در رفسنجان بیان کرد: مردم شهرستان های رفسنجان و انار در حوزه آب آشامیدنی مشکلاتی دارند و در مضیقه هستند که در این راستا مخزن 15 هزار متر مکعبی در رفسنجان در حال ساخت است.

 

 

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان افزود: جمعیت ۳۱۱ هزار نفری در شهر و حومه و روستاهای این شهر زندگی می کنند نه تنها با کمبود آب که با کیفیت پائین آب هم مواجه هستند؛ اگر مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی تکمیل شود هم می توانیم در پیک مصرف که ۲ ماه در سال آب در نقاطی از منطقه قطع می شود از این آب استفاده کنیم و هم تا حدودی مشکل کیفی آب برطرف می شود.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد:‌ برای تکمیل این پروژه به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا ۸۵۰۰ متر لوله گذاری و خط انتقال، سقف مخزن و اتصالات اجرا شود تا آب را به ورودی شهر انتقال دهیم.

 

 

کد خبر 1017904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha