همه محورهای مواصلاتی گلستان باز است/ تلاش ۳۰ اکیپ راهداری در سطح استان

میقانی گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان گلستان باز است.

«مهدی میقانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران ما در محورهای مواصلاتی استان گلستان در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان گلستان باز و تردد در آنها امکان پذیر است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: توصیه می کنیم که رانندگان برای ترددهای غیرضرور در محورهای کوهستانی حاضر نشوند و در حال حاضر نیز تردد در محور توسکستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 

میقانی بیان کرد: در محورهای مواصلاتی استان 30 اکیپ راهداری برای برقراری شبکه راه ها در تلاش هستند و نسبت به عملیات نمک پاشی و شن پاشی اقدام می کنند.

 

وی افزود: بر اثر تندباد بامداد امروز تعدادی از تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی و تبلیغاتی در سطح جاده  افتاده  که این تابلوها و علائم در محور گرگان و آق قلا در حال جمع آوری است.

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ابراز داشت: همانطور که براساس الگوهای هواشناسی پیش بینی شده بود بارش برف را در محورهای توسکستانی شاهد بودیم و این موضوع باعث لغزندگی جاده ها شده و قطعا یخ زدگی جاده ها نیز این پدیده به دنبال خواهد داشت.

 

میقانی افزود: وزش باد 129 کیلومتری در شهر گرگان باعث افتادگی درخت شد که اکیپ های راهداری نسبت به برچیدن و جمع آوری این درختان اقدام کردند.

کد خبر 1017906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha