برگزاری ویژه برنامه «ستاره های رضوان» به همت کانون «انصارالحجه»

بهروزی از برگزاری ویژه برنامه «ستاره های رضوان» به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» خبر داد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بزرگداشت شهدای دفاع مقدس با نشر فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت امروز جامعه است چرا که هدف شهدا جز خدمت به مردم و رضایت خداوند چیز دیگری نبوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم افزود: بازگویی خاطرات دفاع مقدس و بیان سیره و روش شهیدان می تواند به عنوان یک الگو برای جامعه به ویژه نسل جوان مطرح باشد.

 

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون خود شهدا هستیم، عنوان کرد: فعالیت بازماندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در راستای گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در میان جامعه ضروری است.

 

بهروزی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فعالیت های متعددی در طول سال دارد، عنوان کرد: این فعالیت ها همواره در طول سال با برگزاری شب های خاطره، برپایی یادمان شهدا، نصب تمثال شهدا در خیابان مجاور مسجد و... انجام شده است.

 

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه «ستاره های رضوان» ویژه بزرگداشت شهدای دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» خبر داد و گفت: این برنامه که از چند هفته پیش آغاز شده در روزهای پنجشنبه در گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» ادامه داد: امروز نیز این برنامه در محل گلزار شهدا و با روایت گری حجت الاسلام «علی زینی» و به همت بچه های مسجد انجام می شود.

 

بهروزی با اشاره به اینکه ویژه برنامه «ستاره های رضوان» از ساعت 16 برگزار می شود، عنوان کرد: به سبب شیوع بیماری کرونا از شرکت کنندگان تقاضا داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با استفاده از ماسک و توجه به فاصله فیزیکی در این برنامه حضور پیدا کنند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری ویژه برنامه «ستاره های رضوان» در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا گذاشته می شود.

 

کد خبر 1017910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha