نظام صنفی رایانه ای نقطه ثقل بخش خصوصی و دولتی است

سهرابی گفت: سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان رکن اصلی حوزه فناوری اطلاعات، نقطه ثقل بخش خصوصی و دولتی است و نقش موثری در رونق اکوسیستم فناوری استان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (پنج شنبه ۲ بهمن) در دیدار با اعضای جدید سازمان نظام صنفی رایانه ای استان فارس، که در در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس برگزار شد، گفت: سازمان نظام صنفی رایانه ای استان، نقش آفرینی هر چه بیشتری برای رونق اکوسیستم کارآفرینی استان داشته باشد.

​مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با تبریک و خیر مقدم به اعضای جدید این سازمان، گفت: سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان رکن اصلی حوزه فناوری اطلاعات، نقطه ثقل بخش خصوصی و دولتی است و نقش موثری در رونق اکوسیستم فناوری استان دارد.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری بین این ۲ بخش نقش ویژه ای در رونق کسب و کار در صنعت فناوری استان دارد و برای هماهنگی جهت اجرای برنامه ها و انسجام بیشتر برای تحقق چشم اندازها و اهداف مدنظر، خواستار تشکیل جلسات منظم و ماهانه با سازمان نظام صنفی رایانه ای استان شد.

سهرابی در پایان با اشاره به ترکیب جدید اعضای نظام صنفی رایانه ای استان که در این دوره همگی جوان و پرانرژی هستند، ابراز امیدواری کرد: با همدلی بین اعضا و با حضور همه فعالان حقیقی و حقوقی صنعت فناوری اطلاعات استان فارس در قالب صنفی پویا و قدرتمند، شاهد تحول و توسعه هر چه بیشتر در بخش فناوری اطلاعات استان باشیم.

 

کد خبر 1017920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha