همراه داشتن زنجیرچرخ و پوشاک زمستانه در محورهای کوهستانی

عبدی گفت: رانندگانی که در محورهای کوهستانی در تردد هستند با خود زنجیر چرخ و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

«علی عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به اینکه نزولات جوی در اکثر استان در حال بارش است و  در گردنه های توسکستان، خوش ییلاق و  محورهای کوهستانی شاهد بارش برف هستیم  باید رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند و توجه کافی به جلو داشته باشند.

 

رئیس پلیس راه گلستان ادامه داد: رعایت مسیر طولی از دیگر نکاتی است که رانندگان باید به آن اهتمام داشته باشند و آن دسته از افرادی که در محور کوهستانی تردد دارند حتما باید با خود زنجیرچرخ و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

 

عبدی با بیان اینکه در طول مسیر نیز رانندگان به قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی و همچنین دستورات پلیس گوش دهند، ابراز داشت: همکاران ما از ابتدای طرح زمستانه در سطح مختلف استان مستقر هستند و به خدمات رسانی به شهروندان و رانندگان مشغولند.

 

وی به لغزنده بودن جاده ها اشاره کرد و  گفت: در حال حاضر همه مسیرهای سطح استان باز است و مشکل خاصی در تردد نداریم.

 

رئیس پلیس راه گلستان متذکر شد: با توجه به سرعت باد و طوفان یک سری شاخ و برگ درختان در سطح معابر شکسته شده است و همکاران ما در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حال پاکسازی این محورها هستند.

 

عبدی افزود: توصیه ما به رانندگان این است که در این شرایط در حاشیه رودخانه ها توقف نداشته باشند و در طول مسیر نیز ضوابط راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

 

کد خبر 1017938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha