یکی از اساسی ‌ترین مؤلفه تحصیل طلاب در تراز انقلاب، سلامت در تمام وجوه است

آیت الله مصباح گفت:یکی از اساسی ‌ترین مؤلفه تحصیل طلاب در تراز انقلاب اسلامی مسئله سلامت در تمام وجوه می باشد و چهار رکن اصلی برای ورود هر فرد به حوزه دانش کافی و سلامت جسم، روان و اندیشه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید مصباح عاملی» در نشست امضای تفاهم نامه میان حوزه علمیه خراسان و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با اشاره به انتظارات تحولی از حوزه، ابراز کرد: فعالیت های خوبی در این زمینه انجام شده است و از این رو انتظار می رود که با همکاری همه نهادهای حوزوی بیش از پیش کارهای تحولی روی دهد.

 

مدیر حوزه علمیه خراسان یکی از اساسی ‌ترین مؤلفه تحصیل طلاب در تراز انقلاب اسلامی را مسئله سلامت در تمام وجوه عنوان کرد و چهار رکن اصلی برای ورود هر فرد به حوزه را دانش کافی و سلامت جسم، روان و اندیشه دانست و ابراز امیدواری کرد به کارهای انجام شده در تربیت سربازان امام زمان(عج) بیش از پیش اهتمام شود.

 

آیت الله عاملی به بحث سلامت برای اساتید معمر نیز اشاره و خاطر نشان کرد: سلامت علما از طرح هایی است که پیگیر آن هستیم و ایشان نیز از اقداماتی که تا کنون انجام شده رضایت دارند، این کار به عنوان یک فعالیت ویژه محسوب می شود که در بحث سلامت می تواند مدنظر قرار گیرد.

 

در این نشست تفاهم نامه اجرای سنجش سلامت داوطلبان ورود به حوزه علمیه خراسان به امضای آیت الله سید مصباح عاملی، مدیر این حوزه و حجت الاسلام و المسلمین ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه رسید.

کد خبر 1017948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha