رفع تصرف یک هزار مترمربع از اراضی ملی استان ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف یک هزار مترمربع از اراضی ملی این استان خبر داد.

«علی اصغر کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: يگان حفاظت از اراضي این اداره روز گذشته  یک هزار متر مربع از اراضی ملی شهر ایلام را از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد.

 

وی ارزش ريالی اين رفع تصرف را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان و از دستگاه قضا و نیروی انتظامی به جهت همراهی در این زمینه قدردانی کرد.

 

کاظمی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷ هکتار از اراضی ملی این استان با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

 

وی افزود: این میزان اراضی ملی توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان ایلام طی ۳۱۲ عملیات جداگانه از دست سودجویان خارج شده است.

 

کاظمی اظهار کرد: پارسال ۳۶۷ متر مربع از اراضی مسکونی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز با صدور حکم قضایی با قلع و قمع حصار ایجاد شده و خلع ید و رفع تصرف به بیت المال بازگشت.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان از همه مردم استان خواست چنانچه قصد خريد املاك در محدوده و حريم شهرهاي سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در اين خصوص از طريق اداره كل راه و شهرسازی را بعمل آورده و از خريد هر گونه اراضی فاقد سند مالكيت رسمی از افراد سودجو پرهيز کنند.

کد خبر 1017951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha