کمک شایان فهما به فعالان عرصه مسجد برای تصیم گیری های کلان و راهبردی

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: فهما کمک شایانی به فعالان عرصه مسجد برای تصیم گیری های کلان و راهبردی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام « مصطفی ذوالفقاری» در نشست با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شازند که در محل مصلی  شازند برگزار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است و کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به جامعه هدف خود و فعالیت های که انجام می دهند نقش موثری در این راستا دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه به ایجاد مراکز نیکوکاری در کنار مساجد اشاره کرد و افزود: ایجاد مراکز نیکوکاری در کنار مسجد کار مثبتی برای کمک به مستضعفین و نیازمندان و محرومین است.

 

وی همچنین به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و ادامه داد: تشکیل کانون های فرهنگی هنری در جوار مساجد سبب شد برنامه ها و آموزش های مختلفی در داخل مسجد اجرا شود.

 

این مقام مسئول به استقبال گسترده افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان از فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد بیان کرد: فعالیت کانون های مساجد سبب شد مساجد به شاخص مسجد طراز اسلامی نزدیک شوند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه فهما کمک شایانی به فعالان عرصه مسجد برای تصیم گیری های کلان و راهبردی کرده است، گفت: طرح فهما یک رقابت سازنده بین مساجد ایجاد کرد و به مسؤلان و فعالان در عرصه مسجد برای تصیم گیری های کلان و راهبردی این حوزه مهم و تاثیرگذار کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 1018006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha