نیروی انتظامی تا پای جان از امنیت مردم دفاع می‌کند

سردار صالحی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از کشور و‌ حفظ امنیت مردم پا در این راه گذاشته‌اند گفت: نیروی انتظامی تا پای جان در حفظ امنیت مردم تلاش می‌کند و اجازه نمی‌دهد خون شهدا پایمال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سردار سید محمد صالحی» امروز (پنجشنبه ۲ بهمن) در آیین تشییع شهید کامبیز مرادی نسب شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس اظهار کرد: وجود چنین شهدایی برای نیروی انتظامی افتخار است و ادامه دادن راه شهدا با تمام قوا در نیروهای پلیس صورت خواهد گرفت.

 

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه به دیدار با مادر شهید کامبیز مرادی نسب اشاره کرد و افزود: مادر این شهید بزرگوار فرمودند پنج فرزند دیگرم را  فدای یک تار موی رهبر معظم انقلاب می‌کنم و اگر همه فرزندانم نیز در این راه شهید می‌شدند باز هم افتخار می‌کردم.

 

وی تصریح کرد: صحبت‌های این مادر شهید بسیار ارزشمند است و ما در مقابل عظمت و بزرگی و روح بلندی که خانواده‌های معظم شهدا دارند باید سر تعظیم مقابل آنها فرود آوریم.

 

سردار صالحی بیان کرد: شهید مرادی نسب از نیروهای ژاندارمری بوده و روحیه دفاع مقدس پس از گذشت این همه سال از دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هنوز در نیروی انتظامی  جاری است و ادامه خواهد داشت.

 

 وی اضافه کرد: شهدای نیروی انتظامی شهدای مظلومی هستند و ما هر روزه از نقطه صفر مرزی تا درون شهرها جهت تامین امنیت شهدای زیادی را تقدیم می‌کنیم.

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برای نظم و امنیت تا پای جانشان برای مردم از هیچ تلاش و کوشی فروگذار نیستند.

 

وی ابراز کرد: شهدا برای دفاع از امنیت ایران و مردم پا در این راه گذاشته اند و نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد خون شهید مرادی و سایر شهدا پایمال شود لذا تا پای جان از امنیت مردم دفاع خواهد شد.

 

پیکر شهید مرادی نسب صبح امروز طی آیینی از مقابل حرم سبزقبا ع دزفول به صورت کاروان خودرویی تشییع و در گلزار شهدای بهشت علی دزفول به خاک سپرده شد.

 

کد خبر 1018008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha