نهال انقلاب اسلامی از برکت خون شهدا رشد کرد

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی از برکت خون شهدا رشد کرد گفت: شهدا به ما درس ایستادگی را آموختند و امروز آنچه از عزت و اقتدار و افتخار نصیب مردم شده در پرتو راهبرد مقاومتی است که شهدا به جا گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام مرتضی بیگدلی» امروز (پنجشنبه ۲ بهمن) در آیین تشییع و تدفین شهید کامبیز مرادی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در دزفول اظهار کرد: شهدا به ما درس ایستادگی را آموختند و  امروز آنچه از عزت و اقتدار و افتخار نصیب مردم شده در پرتو راهبرد مقاومتی است که شهدا به جا گذاشته‌اند.

 

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به سخنان رهبری در خصوص مادران شهدا افزود: مادرانی را که عزیزانشان به شهادت رسیده، آنچنان از خودشان استقامت نشان می‌ دادند که انسان را به حیرت فرو می‌ برد و مادران شهدا بی نظیر هستند.

 

وی با بیان اینکه خون پاک همه شهدا در راستای یک هدف مقدس یعنی خدمت و دفاع از کشور و سلامت جامعه فدا شده اضافه کرد: امید است با یاری خداوند در مسیر اهداف مقدس شهدا گام برداشته و همانند شهدا روحیه خدمتگزاری داشته باشیم.

 

حجت الاسلام بیگدلی مردم دزفول را مردمی شهید پرور معرفی کرد و ادامه داد: ملت ما با شهادت زنده است، نهال انقلاب اسلامی از برکت خون شهدا رشد کرد و اینک به زمان ثمر خود رسیده است.

 

وی بار دیگر به سخنان رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب راه را برای همه ملت های آزاده تبیین می کند و دشمن نمی تواند تحمل بکند و نمی تواند ببیند ایران اسلامی از برکت خون شهدای عزیز ام القرای جهان اسلام شده است.

 

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهید و خانواده ایشان عنوان کرد: الگوها و قهرمانان این مملکت شهدا هستند جوانانی که غیورمردانه با دشمن مقابله و از کشور دفاع کردند و در مقابل دشمن متجاوز ایستادند.

 

پیکر مطهر شهید کامبیز مرادی نسب از شهدای دوران دفاع مقدس، با تلاش گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شد. بسیجی شهید «کامبیز مرادی نسب» فرزند صادق، متولد اول فروردین ۱۳۲۰ در شهرستان خرم آباد از استان لرستان است. او ساکن شهر دزفول در استان خوزستان و از نیروهای ژاندارمری بود. 

 

شهید مرادی نسب در تک دشمن در منطقه زبیدات در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه مفقود الاثر شد و پس از گذشت ۳۲ سال از شهادتش، پیکر مطهر این شهید طی عملیات تفحص شهدا کشف و هویت او از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

 

کد خبر 1018009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha