مردم نیازمند همدلی میان مجلس و دولت هستند

خضریان با بیان اینکه مردم نیازمند همدلی میان مجلس و دولت هستند؛ گفت: استفاده از ادبیات کودکانه می تواند آسیبی برای وحدت میان مجلس و دولت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان؛ علی خضریان عصر پنجشنبه (‌۲ بهمن )‌در جلسه رسیدگی به مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار در محل دفتر امام جمعه رفسنجان بیان کرد: همدلی و وحدت میان  مجلس با دولت نشان دهنده این است که در قالب سفرها در راستای حل مشکلات گام بر می دارد.

 

 

 

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: عموماً نمایندگان مجلس قبلاً حوزه انتخابیه خود را سرکشی می کردند تا تخصیص و جذب بودجه و توسعه منطقه خود را داشته باشند؛ همه می دانید که طبق قانون، نمایندگان مجلس نمایندگان مردم کشور هستند و علاوه بر دغدغه حوزه انتخابیه خود، به نقاط مختلف کشور سفر می کنند و تصمیمات کشوری را  هم می گیرند.

 

 

وی افزود: این سفرها دستاوردهایی دارد اینکه اگر این فرهنگ جا بیفتد و سفرها بیشتر شود می تواند به مناطق محروم هم رسیدگی شود، همچنین از ظرفیت های ملی در این سفرها در راستای حل مشکلات شهرستان ها در پیشبرد اهداف عدالت، استفاده می شود.

 

 

خضریان با بیان اینکه همه ما در مجلس و دولت بر سر سفره شهدا نشسته ایم و برای ادای این دین باید کار و فعالیت کنیم و در کنار هم به مردم خدمت کنیم؛ افزود: برای خدمت به مردم نیاز به جناح بازی و قبیله گرایی نیست و در واقع مردم به همدلی میان مجلس و دولت نیاز دارند.

 

 

وی ادامه داد: در مجلس و دولت استفاده‌ از ادبیات کودکانه ممکن‌ است به وحدت و انسجام آسیب بزند؛ نیاز نیست ما در میانه میدان و کار به همدیگر کنایه بزنیم چه در دولت چه در مجلس؛ لازم نیست این چند ماهه، یک، دو ساله دوره انتخابات صحنه خدمت را به صحنه رقابت تبدیل کنیم لازم‌ است وحدت داشته باشیم.
      


وی یاد آیت الله مصباح یزدی را گرامی داشت و افزود: وی می فرمود اگر کار برای خداوند، مردم و انقلاب اسلامی است، قبیله گرایی و دو دسته بازی لازم نیست.

 

 

۱۵میلیارد تومان برای تکمیل مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی آب رفسنجان اختصاص یافت

 

در ادامه این نشست سید مصطفی موسوی آیت‌ اللهی هم به برخی مصوبات این مجلس اشاره کرد و گفت: برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان انار ۲۰ میلیارد تومان در این سفر مصوب شد که تخصیص یافته و جذب خواهد شد.

 

 

 

معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: همچنین برای تکمیل مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی آب رفسنجان هم ۱۵میلیاردتومان اختصاص یافت که ۱۰ میلیارد تومان از محل بودجه شرکت آب و فاضلاب کشور و ۵ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات استانداری است.

 

کد خبر 1018079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha