یکی از عوامل اصلی بر پیکره اجتماع توجه به مقوله حجاب و عفاف است

فرزادی پور، گفت: یکی از عوامل اصلی در پیکره اجتماع و اثرگذار بر روح و جسم آدمی توجه به مقوله حجاب و عفاف است زیرا هر جامعه ای برای اثبات و رشد و بالندگی نیاز به سلامت جسمی و روانی دارد.

نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: عدالت یک ارزش و میزانی است که مطابق با فطرت و ذات بشر است بنابراین در همه جای جهان قابل قبول و امر عفاف و حجاب هم همان گونه امری پسندیده و ضروری  است.  

 

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یک ارزش در فرهنگی اسلامی است،  افزود: عفاف و حجاب یک اصل اعتقادی و حاکمیتی که ملزم به رعایت قوائد آن هستیم و باید در جامعه فرهنگ استفاده از حجاب و باور آن نهادینه شود.

 

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب خاطر نشان کرد: زمانی عفاف و حجاب ارزش پیدا می کند که با اشتیاق و باور قلبی بپذیریم و برای این امر تبلیغ کنیم و بنیان عفاف و حجاب را تقویت کنیم و به دنیا این آرمان را منتقل کنیم .  

 

فرزادی پور بابیان اینکه توجه به مساله حجاب از ضروریات یک جامعه به شمار می‌رود، اظهار کرد: در این میان خانواده و نقش آن را می توان معیاری برای شناخت آسیب های اجتماعی دانست و به عنوان یک نظام اجتماعی پویا که برای خود اجزایی دارد، در انتقال سنت ها، باورها و رشد اعضای درون سیستمی نقش موثری در عفاف و حجاب اعضای خود دارد.

 

وی گفت: متاسفانه در جامعه امروزی در روش تبیین عفاف و حجاب ضعیف عمل کرده ایم و بیش از گذشته باید بیشتر تبلیغ کنیم و این امر را نادیده نگیریم و دستگاه های اجرایی و متولی این امر به دنبال راهکار، برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم های لازم برای حفظ حجاب و عفاف و تبلیغ و ترویج این امر باشند .

کد خبر 1018120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha