راه اندازی بنیاد قرآنی کربلایی کاظم ساروقی /تدوین ۳ عنوان کتاب با محوریت معجزه قرن

کریمی از راه اندازی بنیاد قرآنی کربلایی کاظم کریمی ساروقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «غلامرضا کریمی» در مراسم گرامیداشت شصت و سومین سالگرد ارتحال کربلایی کاظم ساروقی و یادواره شهدای شهر ساروق، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این حافظ قرآن کریم و معجزه قرن و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: امنیت و آرامش امروز ما به برکت قرآن، اهل بیت و رشاد و دلیر مردمی شهدا و ایثارگران است که با نثار جان خود انقلاب اسلامی این انقلاب را بیمه کردند.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به برگزاری کنگره ملی امام و شهدا در استان مرکزی افزود: به برکت برگزاری این کنگره در طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در راستای تبیین سیره و شخصیت برجسته کربلایی کاظم ساروقی به عنوان معجزه قرن در استان مرکزی انجام شد.

 

وی به راه اندازی بنیاد قرآنی کربلایی کاظم ساروقی اشاره کرد و گفت: کارهای مقدماتی آن انجام و تا کنون ۳ عنوان کتاب بامحوریت کربلایی کاظم ساروقی  تدوین شده است.

 

این مقام مسئول راه اندازی اردوی گردشگری و محتوایی برای دانش آموزان و دانشجویان با محوریت شناخت کربلایی کاظم ساروقی را از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا دانست و اضافه کرد: راه اندازی فعالیت های قرآنی در استان مرکزی با محوریت کربلایی کاظم ساروقی، برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سال گذشته با محوریت این معجزه قرن نیز از دیگر این برنامه های بوده است.

 

کریمی به تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت شناخت و تبیین شخصیت کربلایی کاظم ساروقی در کانال های کنگره شهدای استان با بیش از ۵۰۰ هزار نفر مخاطب اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآنی با محوریت زندگینامه کربلایی کاظم ساروقی برای دانش آموزان و اهدای ۶۲۰ قرآن نفیس به برگزیدگان از دیگر برنامه های انجام شده در این راستا بوده است.

کد خبر 1018163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha