انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای جهان تشیع و اسلام است

حجت الاسلام رضا سالاری گفت: انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای جهان تشیع و اسلام است زیرا انقلاب ما متعلق به مستضعفين جهان بوده یعنی کسانی که باالقوه خلیفه الله هستند بنابراین روز نیمه شعبان روز جهانی مستضعفين است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۳ بهمن حجت الاسلام «رضا سالاری» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، گفت: توشه و لباس آبرومند آخرت، تقوا است همان چیزی که خداوند در قیامت به دست قدرت خویش آن لباس را بر اهلش خواهد دوخت که مورد غبطه خیلی ها می شود.




امام جمعه عنبرآباد ضمن گرامیداشت ۱۳ جمادی الثانی سالروز رحلت حضرت ام البنین، روز تکریم خانواده، مادران و همسران شهدا، بیان کرد: حضرت ام البنین شخصیتی ارزشمند، فاضل، شاعر و الگویی جامع برای مادران محسوب می شود که بزرگترین نمود شخصیت ایشان ادب در مقابل امیرالمومنین (ع) و فرزندان حضرت زهرا(س) بود که همیشه خود را خادم آن حضرت می دانست.



وی با بیان اين مطلب که در قرآن کریم ۶۳۰ آیه در مورد خانواده و اهمیت آن آمده است، عنوان کرد: امروز دشمن برای خانواده های ایرانی برنامه ریزی می کند و فرهنگ منحط خود را در قالب فیلم های ماهواره ای به جامعه ما تزریق می کند.




حجت الاسلام سالاری ادامه داد: متاسفانه در برخی خانواده ها که از شبکه های ماهواره استفاده می شود باید بدانند قبح زدایی از روابط نامشروع، عادی سازی خیانت به همسر از اهداف جنگ نرم علیه خانواده های اسلامی است که در قبال کار فرهنگی باطل، انجام کار فرهنگی حق است.




خطیب جمعه عنبرآباد در آستانه چهل و سومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اظهار کرد: قرآن کریم اصول برنامه رهبران اسلامی را استمرار عبودیت و طاغوت ستیزی معرفی می کند که حرکت انقلاب اسلامی از اول تاکنون بر اساس همین دستورات خداوند متعال بود.




وی با بیان این مطلب که ترویج کلیدواژه های گفتمان انقلاب اسلامی از وظایف ائمه جمعه سراسر کشور است، عنوان کرد: کلید واژگانی هچون؛ انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، وحدت کلمه، مرگ بر آمریکا، شیطان بزرگ، نظام سلطه، حکومت مستضعفين، اسلام ناب محمدی(ص)، اسلام آمریکایی و... کلماتی هستند که بیشترین تاثیرات را برای خنثی سازی حرکات استکبار جهانی داشته اند. 



حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: مردم و مسئولین با فضاسازی سطح شهر و برپایی جشن های ایام الله دهه مبارکه فجر البته با هماهنگی ستاد ملی کرونا، به کوری چشم دشمنان نظام اسلامی این ایام را باشکوه تر از هر سال برگزار کنند.




امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: انقلاب اسلامی، فراتر از جغرافیای جهان تشیع و اسلام است زیرا انقلاب ما متعلق به مستضعفين جهان بوده یعنی کسانی که باالقوه خلیفه الله هستند بنابراین روز نیمه شعبان روز جهانی مستضعفين است.




وی ادامه داد: ترامپ رفت و پیرمردی مریض بر سرکار آمد که مشخص نیست بتواند آمریکای رو به افول را تا پایان دوره ریاست جمهوری خود پیش ببرد.




حجت الاسلام سالاری تاکید کرد: از دو قطبی شدن آمریکا تا تبدیل آمریكا به کشور نیمه جنگی و رسوایی واکسن آمریكایی کرونا در جهان، این کشور را به کشوری افتضاح تبدیل کرد.




خطیب جمعه عنبرآباد در خاتمه خاطرنشان کرد: آمریکا رو به افول دیگر در جهان ابر قدرت نیست زیرا لازمه ابرقدرتی جمع کنندگی و زدن حرف آخر در دنیا است بنابراین می بینیم آمریکا برای حرف کشورهای همجوار خود نیز گوش شنوایی ندارد و وضعیت آن در غرب آسیا نیز مشخص است و از سوی مقاومت در کلیه کشورها ریشه دوانیده است.

کد خبر 1018176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha