موضوع پهپاد و موشکی ایران غیر قابل مذاکره است/ مراقب نفوذی هایی که سرسفره دین بزرگ شدند باشیم

حجت الاسلام نوفرستی گفت: افرادی که به دنبال برجام های دیگر هستند، بدانند ایران اسلامی هرگز در موضوع پهپاد و قدرت موشکی تضعیف شدنی نیست و ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلام‌حسین نوفرستی» امروز (3بهمن) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه بیرجند گفت: خداوند در قرآن کریم فرموده است کسانی که با خدا و رسولش دشمنی می‌کنند، همانند کسانی که قبلا با خدا دشمنی کردند سرکوب خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه عمل به دستورات الهی یک تکلیف است، لذا کسانی که آگاهانه با دستورات خدا دشمنی می کنند نابود خواهند شد، اظهارداشت: خداوند برای کسانی که به حقیقت پشت می کنند عذاب خوارکننده در نظر گرفته است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه کسانی که مانع خدایی و نبوی شدن انسانها می شوند و اجازه نمی‌دهند جامعه به سوی رشد، تعالی و کمال برود، گرفتار عذاب دردناک خداوند خواهند شد، گفت: بعد از بعثت پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم) دو جریان الهی و نبوی و جریان مقابل آن رقم می‌خورد، که جریان الهی انسانی را که اسیر بت و هواهای نفسانی است را متحول می‌کند.

 

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: در مقابل جریان نبوی، همیشه عده ای صف آرایی می کنند و مانع حاکم شدن تفکر الهی در جامعه می شوند، قرآن کریم هشدار داده که باید نسبت به اینها بسیار مراقب بود.

 

وی در همین خصوص با اشاره به اینکه مخالفت های رژیم صهیونیستی و آمریکا با آموزه های اسلام و پیشرفت های ایران اسلامی چیز عجیبی نیست، گفت: باید نسبت به نفوذی هایی مراقب بود که سر سفره دین بزرگ شدند و امروز هم در بدنه مسئولیتی حضور دارند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه افکار ، سخن و عمل ما باید در چارچوب دین و ارزش های الهی باشد، افزود: خداوند هشدار داده که چنانچه عده ای در مقابل جریان نبوی حرکت کردند، اینها همیشه محکوم به نابودی و فنا خواهند بود.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به موضوع خرید واکسن کرونا از کشورهای خارجی، گفت: مراکز پژوهش در ایران و کشورهای خارجی مدت ها است که به دنبال تولید واکسن هستند که برخی شرکت ها در داخل موفقیت های چشم گیری داشتند.

 

وی با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن واکسن های ساخت آمریکا، انگلیس و فرانسه، گفت: همین واکسنی که توسط آمریکا تولید شد تاکنون عوارض زیادی داشته و منجر به فوت تعداد زیادی از انسانها شده است و همان طور که رهبر معظم انقلاب در گفتگوی تلویزیونی با مردم شریف قم فرمودند؛ هیچ اعتمادی به آمریکا و انگلیس و حتی فرانسه نیست، از جاهای دیگر چنانچه واکسن مطمئنی وجود داشته باشد، عیب ندارد.

 

امام جمعه موقت بیرجند تاکید کرد: آمریکایی ها دشمنان ایران هستند و مواظب باشیم اندیشه های دلسپردگان غرب که می‌خواهند در این زمینه(واردات واکسن کرونا از آمریکا) اثر بگذارند، به نتیجه نرسد.

 

حجت الاسلام نوفرستی اظهارداشت: آمریکایی ها همچنین واکسن تولید شده توسط متخصصان ایرانی را تحریم کردند که این به دلیل دشمنی دیرینه آنها با ملت ایران است.

 

رزمایش اقتدار ۹۹ قدرت موشکی و پهپادی ایران را به رخ جهانیان کشید 

وی در ادامه به رزمایش اقتدار 99 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران اشاره کرد و گفت: این رزمایش در سطح بسیار گسترده و با روش های متفاوت و متنوع توسط دلاوران ارتش و سپاه صورت گرفت که درس های زیادی برای دشمنان و دوستان منطقه ای ایران اسلامی داشت.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در رزمایش اقتدار 99 جایگاه قدرتمند موشکی و پهپادی خود را به دشمنان ثابت کرد، تاکید کرد: این رزمایش به رسانه های معاندین در منطقه و جهان که مسئله جنگ را در ذهن ها می پرورانند، به خوبی نشان داد که ایران اسلامی از اقتدار و قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است.

 

حجت الاسلام نوفرستی گفت: همچنین بعد شهادت سردار سلیمانی، دشمنان خیال می کردند که اقتدار ایران دچار تزلزل شده است اما در رزمایش اقتدار 99 قدرت دفاعی ایران به رخ دشمنان کشیده شد و از طرفی به دوستان جمهوری اسلامی در منطقه امید داد و نشان داد که حرکت عظیم موشکی و پهپادی ایران، متوقف شدنی و بازگشت پذیر نیست.

 

وی گفت: افرادی که به دنبال برجام های دیگر هستند، بدانند ایران اسلامی هرگز در موضوع پهپاد و قدرت موشکی تضعیف شدنی نیست و ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.

 

 

 

کد خبر 1018181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha