تغییر قدرت در آمریکا همراه با حکومت نظامی، نشانه ذلت و خواری است

امام جمعه کرمان گفت: اثاث کشی در کاخ سفید نشان داد که به مقاومت از درون باید ادامه دهیم و پایبند باشیم و بر ما روشن شد به هیچ مذاکره ای با غرب امید نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی جمعه (3 بهمن) در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه به رعایت هر چه بیشتر تقوای الهی با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) فرمودند «الا و باتقوی تقطع حمه الخطایا» آگاه باشید که با رعایت تقوای الهی می توان رشته های گناه و معصیت را قطع کرد و آن ها را خشکانید؛ گفت: امیدوارم رعایت تقوای الهی را در دستور کار قرار دهید و در زندگی به تقوا و جلب رضایت خدا توجه داشته باشیم.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه بحث اهل بهشت و اینکه آنان با لطف، احترام و بالاترین توجهات وارد بهشت می شوند و قرآن می فرماید «این همان بهشتی است که قبلاً به شما وعده داده شده است» را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در وصف بهشتیانی که با این حالت و توجه آن ها را به سمت بهشت می برند، در قرآن آمده است «بهشتیان کسانی هستند که در نهان و خلوت خداترس بوده و همیشه دارای قلبی توبه کار هستند و از خطاهایی که انجام دادند، پشیمان بوده و از آن برگردند».

 

 

 

وی با بیان اینکه بهشتیان خداترسی را همراه با توبه و بازگشت از لغزش و گناه مدنظر دارند و در همه صحنه ها خدا را می بینند، افزود: هر چه داریم از خدا است و تمام هستی این عالم از آن خدا است.

 

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه ترس از خدا یعنی ایمان واقعی، اظهار کرد: ایمان واقعی در شعار نیست بلکه از درون باید خدا را حس کرد و خداترس بود و به او توجه داشت.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: خداترسان واقعی کسانی هستند که با تمام وجود دستور خدا را می گیرند و به آن عمل می کنند و کسانی از خدا می ترسند که معرفت و شناخت لازم را دارند و علم و قدرت خدا را آنگونه که هست می شناسند و می دانند که هدف از آفرینش خلقت، زندگی دنیایی نیست بلکه با معرفت و شناخت بالا در همه صحنه های زندگی به خدای تبارک و تعالی توجه دارند و از هرگونه لغزش و خطا دوری می کنند و مواظب هستند تا پایان عمر همین حالت را حفظ کنند.

 

 

امام جمعه کرمان در خطبه دوم ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س) گفت: این روز؛ روز تکریم مادران و همسران شهیدان است که عمر خود را در ایثار و فداکاری گذاشتند و جا دارد از مادران و همسران شهید تجلیل و تقدیر کرد.

 

 

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن باقری؛ به فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: این روزها پر از حوادث و خاطرات فراوان است که هر روز خاطراتی را با خود دارد؛ از بستن فرودگاه ها برای  ممانعت از ورود امام به کشور تا پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی و تا تهدیدها و توطئه هایی که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری علیه این کشور به وسیله دشمنان اتفاق افتاد.

 

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: در چله دوم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که شرایط سخت تحریم و همه توطئه های بزرگ و کوچک علیه این نظام اتفاق افتاد اما این نظام به رهبری امامین انقلاب اسلامی، تمامی این توطئه ها تاکنون خنثی شده است.

 

 

 

وی با بیان اینکه در عرصه های مختلف دستاوردهای بزرگی را شاهد هستیم، افزود: در روزهای اخیر رزمایش پهپادی توسط ارتش جمهوری اسلامی و رزمایش موشکی سپاه را شاهد بودیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهها و صدها عملیات موفق و بازدارنده در منظر ما است.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به لغو تعهدات یک طرفه برجامی، به پیشرفت کشور در بخش هسته ای شاهد هم اشاره و خاطرنشان کرد: این روزها در مقابل این همه افتخارات نظام جمهوری اسلامی اما ذلت و خواری و دروغ هایی که دشمن می گفت را می بینیم.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: اثاث کشی در کاخ سفید نشان داد که به مقاومت از درون باید ادامه دهیم و پایبند باشیم و بر ما روشن شد به هیچ مذاکره ای با غرب امید نداشته باشیم.

 

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: بر ما روشن شد که باید قدرت بازدارنده و فعال عرصه بین الملل را به رخ جهان بکشیم و فهمیدیم که حاکمان آمریکا بر دشمنی علیه ملت ایران پافشاری می کنند و با تغییر آن ها موضع خصمانه آمریکا تغییر نمی کند.

 

 

 

وی بیان کرد: فهمیدیم که باید با تلاش مضاعف تحریم ها را خنثی کنیم زیرا پای هیچ میز مذاکره، تحریمی را از ما برنمی دارد و در غرب و آمریکا یک تغییر قدرت با حکومت نظامی انجام شد که این نشان از خواری و ذلت آن ها است.

 

 

 

امام جمعه کرمان افزود: اما عجبا در شرایطی که در این کشور واکسن داخلی در حال گذراندن مراحل نهایی است، گروهی آن را تحقیر می کنند و این دستاورد بزرگ دانشمندان جوان این کشور را نادیده می گیرند و گروهی مثل اینکه تصمیم آن ها این است که هر وقت در غرب سرما بیاید در داخل کشور لباس گرم بپوشند و حمایت از واکسن های ناموفق آمریکایی و انگلیسی می کنند.

 

 

 

 

وی افزود: این روزها شاهد افول آمریکا و رژیم غاصب صیهونیستی هستیم و در جبهه مقاومت پیروزی های پشت سر هم را شاهدیم و می بینیم که خون شهید سلیمانی عزیز و همه شهدای جبهه مقاومت ثمرات و برکات زیادی دارد که در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

 

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده وحدت و همدلی و همراهی در داخل کشور و قطع نگاه به غرب و آمریکا را در دستور کار قرار دهیم و مسئولان کشور باید از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا محافظت کنند و در صحنه های خطر برای دفاع از انقلاب اسلامی حضور جدی داشته باشند.

کد خبر 1018182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha