شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، فرایند تصمیم سازی را به لایه‌های پایین منتقل کرد

قدیمی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با رویکرد پایین به بالا و در حرکتی مبتکرانه، فرایند تصمیم سازی را به لایه‌های پایین منتقل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همایش رؤسا و دبیران هیئت مؤسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

«نورالدین قدیمی» در این همایش که به دلیل بیماری کرونا فقط با حضور رؤسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، لزوم همراهی و هم افزایی نیروهای انقلاب را در این همایش مورد تاکید قرار داد و تلاش در جهت دعوت همه جریانات سیاسی انقلابی به وحدت را از مأموریت‌های ویژه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دانست.

 

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور با اشاره به نقش مردم در صحنه‌های متعدد کشور، راه خروج نیروهای بی عمل و ناکارآمد و بازگشت به ریل انقلاب را مراجعه به مردم دانست و تاکید کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با رویکرد پایین به بالا و در حرکتی مبتکرانه، فرایند تصمیم سازی رابه لایه‌های پایین منتقل کرده است.

 

وی تشکیل مجلس انقلابی را از ثمرات و کارکرد مؤثر شورای ائتلاف دانست و ادامه داد: با انسجام و هم گرایی احزاب و گروه های متعدد ذیل این شورا، مجلسی یک دست و انقلابی شکل گرفت که خوشبختانه از زمان شکل گیری تاکنون، با حرکت های جهادی، اقدامات موثری برای بازگشت عزت به کشور و حل معضلات معیشتی مردم برداشته است.

 

«ستار هدایت خواه» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی، تلاش برای تشکیل دولت جوان حزب الهی را از اولویت های اساسی این شورا برشمرد و اظهار امیدواری کرد با عزم ایجاد شده در جریانات انقلابی، دولت جدید با رویکرد جهادی و گفتمان انقلاب شکل خواهد گرفت.

 

«خلیفه خلقی پور» دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحم هم در ابتدای این نشست با تشریح اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی هیئت مؤسس شورای ائتلاف شهرستان ها، بر ضرورت تسریع در تشکیل مجمع عمومی شهرستانی تاکید کرد و از روسا و دبیران این شورا در شهرستانها خواست حداکثر تلاش خود را برای شکل گیری مجمع منتخبین و انتخاب اعضای شورای مرکزی ائتلاف در شهرستان ها به کار گیرند.
 

کد خبر 1018197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha