دوری از خوی استکباری تنها راه تعامل با ایران است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه بایدن با ترامپ تفاوتی ندارند گفت: دوری از خوی استکباری تنها راه تعامل با ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدی مهدی حسینی همدانی» طی خطبه نماز جمعه ۳ بهمن با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: دوران داعیه داری لیبرال دموکراسی با افول ایالات متحده آمریکا به پایان خود رسیده است.

 

نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج افزود: هیچ تفاوتی در سیاست بایدن با ترامپ وجود ندارد و آنان باید بدانند راه تعامل با ایران دوری از خوی استکباری است.

 

امام جمعه کرج ادامه داد: رئیس جمهور رژیمی که خوی استکباری دارد فرق نمی كند چه کسی باشد چراکه مسیر آنان با ۲ ادبیات یکی است.

 

به گفته خطیب نماز جمعه کرج برای ایران اسلامی اهمیت دارد که رابطه آینده با شرایط کنونی که قرن ۱۴ و دوران داعیه داران لیبرال دمکراسی با افول آمریکا به پایان رسیده است چگونه است.

 

وی اظهار کرد: بازپرداخت اموال غصب شده و جبران حقوقی که تا کنون نقض کرده اند کمترین خواسته مردم و مسئولان نظام اسلامی ایران است که با صلابت و قوت آن را طلب می کنند.

 

وی افزود: این مطلب را رئیس جمهور فعلی آمریکا و متحدان آن بدانند که بنابر فرمایش رهبرمعظم انقلاب؛ « توان دفاعی و موشکی و نقش موثر ایران اسلامی در منطقه هرگز قابل مذاکره نیست». از این رو از نیروهای مسلح دلیر و غیور ایران اسلامی که به کوری چشم دشمنان رزمایش های مقتدرانه را با موفقیت در قالب پیامی روشی به دوست و دشمن برپا می کنند قدردانی و تشکر می کنیم. 

 

مردم با انتخاب اصلح مقابل فساد بایستند

 

نماینده رهبرمعظم انقلاب در البرز در بخش دیگر خطبه نماز جمعه گفت: عده ای برای حضور به شورا خواب ها دیده اند، جا دارد که مردم با هوشیاری و انتخاب اصلح جلوی فساد را بگیرند. 

 

امام جمعه کرج افزود: نتیجه انتخابات به دست مردم است که چه افرادی را بر امور خود مسلط کنند به همین منظور جا دارد که خوب دقت کنند و با انتخاب اصلح مانع از فساد شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1018211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha