راه ارتباطی ۶۰ روستای شیروان بازگشایی شد

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: در پی کولاک برف که از عصر دیروز شروع شده بود راه ارتباطی تعدادی از روستاهای این شهرستان بازگشایی شد.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در پی کولاک برف که از عصر دیروز شروع شده بود راه ارتباطی 60 روستای این شهرستان بازگشایی شد.

 

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان بیان کرد: بازگشایی راه های روستایی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه بوده است که در برخی از مناطق ارتفاع برف به 10 سانتی متر رسیده بود و اینک راه ارتباطی تمام روستاهای این شهرستان باز است.

 

 

جوان عنوان کرد: از ظهر دیروز تاکنون نیروها و عوامل راهداری شیروان مشغول عملیات شن ریزی و نمک پاشی در سطح روستاها شدند که به علت برودت هوا و یخبندان شدید بسیاری از مسیرها چندین مرتبه نمک پاشی و شن ریزی شد.

 

 

وی با بیان اینکه تاکنون 15 کامیون هر کامیون20 تن شن و نمک برای بازگشایی راه های روستایی استفاده شده است، خاطر نشان کرد: 20 دستگاه ماشین آلات با 30 نفر نیروی راهداری مشغول بازگشایی مسیرهای روستایی شدند.

 

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان تصریح کرد: امسال دو هزار تن مخلوط شن و نمک برای رفع یخبندان راه‌های ارتباطی این شهرستان در فصل بارش‌های زمستانی ذخیره شده است که این میزان برای بازگشایی 17 محور اصلی و فرعی به طول هزار و 100 کیلومتر استفاده خواهد شد.

 

 

به گفته جوان شهرستان شیروان 650 کیلومتر راه روستایی دارد که 70 درصد آن مربوط به مناطق کوهستانی است.

 

 

کد خبر 1018225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha