کوه یخ ابرقدرتی آمریکا در حال آب شدن است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه اضمحلال قدرت آمریکا نزدیک بوده و کوه یخ ابرقدرتی آمریکا در حال آب شدن است، گفت: پیام رزمایش سپاه و ارتش در روزهای اخیر، پیام قدرت، ایستادگی، بازدارندگی در برابر دشمنان و افزایش توان دفاعی کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امرزو(۳ بهمن) در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به آشوب های اخیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهار کرد: با حضور بیش از ۲۵ هزار پلیس در واشنگتن برای ایجاد امنیت، این شهر تبدیل به یک پادگان نظامی شده است و  این آشوب ها نشان از واقعیت بدون پوشش لیبرال دموکراسی غرب است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار»  با اشاره به اختلافات احزاب سیاسی در آمریکا تصریح کرد: آمریکا چنان در منجلاب فرو رفته که ترامپ در مراسم معارفه رئیس جمهور جدید این کشور شرکت نمی کند و عقلای آمریکا هم نتوانستند او را متقاعد کنند.

 

وی با بیان اینکه این همان اضمحلال قدرت آمریکا است که همچون کوه یخی در حال آب شدن است، تصریح کرد: قذافی بعد از سقوط صدام مرعوب قدرت آمریکا شد، کشور لیبی تحت فشارهای آمریکا خلع سلاح دفاعی، هسته‌ای، اتمی، موشکی و در آخر از قدرت برکنار شد.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد: نتیجه اقدامات قذافی تاکنون ایجاد ناامنی، قتل عام، پسرفت اقتصادی و مشکلات عدیده معیشتی و هرج و مرج کامل توسط گروهک های مسلح در این کشور بوده است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: ما در جمهوری اسلامی با مدیریت صحیح ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، تدبیر مقاومت در برابر تهدیدها و تحریم های آمریکا و نظام استکباری، انتخاب شد و نتیجه آن نیز تاکنون پابرجایی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است که همین مقاومت نیز موجب حسرت رژیم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی شده است.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر ضرورت افزایش توان دفاعی و نظامی کشور برای مقابله با هر گونه تهدید، افزود: در آستانه تحول ریاست جمهوری آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی قدرت دفاعی کشور را با برگزاری رزمایش پهباد موشکی دریایی و زمینی به نمایش گذاشتند.

 

وی یادآور شد: اگر دشمن یک زمان نگاه کج به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، حداقل باید ۲ هزار کیلومتر از کشور ما فاصله داشته باشد، در غیر این صورت با پهباد و موشک نقطه زن بالستیک که می تواند کشتی دریایی در حال حرکت را مورد هدف و نابودی قرار دهد، مواجه خواهد بود.

 

 حجت الاسلام کریمی تبار در پایان خاطرنشان کرد: اگر کارشکنی نااهلان، نامحرمان و نیروهای نفوذی درون کشور نبود، طبیعتا در عرصه های مختلف مثل صنعت دفاعی، پیشرفت بیشتری برای کشور حاصل می شد.

کد خبر 1018226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha