کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در خط مقدم همدلی و کمک به نیازمندان

مظاهری گفت: اعضای کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در راستای دومين مرحله از طرح ملی راهکار و گام دوم انقلاب برای دستگیری از نیازمندان، مشارکت در طرح جمع آوری کمک‌های مومنانه و مقابله با این ویروس منحوس وارد صحنه شده اند.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در راستای دومين مرحله از طرح ملی راهکار و گام دوم انقلاب برای دستگیری از نیازمندان وارد صحنه شده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعضای کانون های مساجد این استان در قالب دومين مرحله از طرح ملی راهکار و گام دوم انقلاب تاکنون ۱۷۰۰ برنامه اجرا و در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند.

 

وی ابراز کرد: مشارکت در طرح جمع آوری کمک‌های مومنانه، انجام خدمات بهداشتی نظیر ضدعفونی مساجد و معابر اصلی شهر و روستا، تولید و توزیع ماسک یک بار مصرف بین آسیب دیده گان از کرونا از دیگر فعالیت ها و اقدامات اعضای کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری است که در قالب دومين مرحله از طرح ملی راهکار و گام دوم انقلاب برای مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته است.

 

مظاهری تصریح کرد: اقدامات اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در دومين مرحله از طرح ملی «راهکار» در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا است.

 

مدیر کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در پنج مرحله اقدام به تهیه و توزیع گوشت های قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و پانصد میلیون ریال کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تمامی فعالیت های تعریف شده در طرح ملی «راهکار» ذیل رواق همدلی «شبستان فرهنگ» و قالب طرح ملی «ایران قوی» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد ثبت می شود.

 

وی افزود: برنامه های اجرایی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی  bachehayemasjed.ir ثبت می شود.

 

مظاهری در پایان افزود: اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در طرح ملی «راهکار» و خدمت به نیازمندان تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

 

کد خبر 1018250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha