طرح «ایران قوی» به دنبال فرصت سازی در فعالیت های فرهنگی مسجد محور است

ابدالی تکلو گفت:در رویداد ملی فهما حمایت ها بر اساس عملکرد کانون ها خواهد بود ضمن اینکه شناخت اهداف فعالیت های فرهنگی، اقدامات فرهنگی را معنادار می کند، این طرح ملی به دنبال فرصت سازی در ایام کرونا در فعالیت های فرهنگی مسجد محور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بردسکن، «محمد ابدالی تکلو» در نشست با مدیران و اعضای کانون های مساجد بردسکن که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در رویداد ملی فهما حمایت ها بر اساس عملکرد کانون ها خواهد بود ضمن اینکه شناخت اهداف فعالیت های فرهنگی اقدامات فرهنگی را معنادار می کند، طرح ملی ایران قوی به دنبال فرصت سازی در ایام کرونا در فعالیت های فرهنگی مسجد محور است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه نظام برنامه ای فهما سند تحول در فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: کانون های فرهنگی هنری با شناخت دغدغه ها و مسائل فرهنگی به سمت هدفمندی فعالیت های فرهنگی حرکت کنند.

 

در این نشست که با حضور مدیران و ائمه جماعات کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بردسکن برگزار شد، کارشناسان ستاد کانون های فهمای خراسان رضوی با تشریح ابعاد طرح ایران قوی به مشارکت حداکثری در این طرح تاکید کردند و به سوالات مدیران کانون ها پاسخ دادند.

 

گفتنی است طرح ملی ایران قوی که از ۲۲ آبان شروع شده تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد یافت و در این طرح ۴۸ برنامه محوری با سه عنوان کلی فرهنگ، هنر و نو آوری در حال برگزاری است.

کد خبر 1018263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha