هلال‌احمر آذربایجان‌غربی به ۱۸۶ نفر گرفتار در برف وکولاک امدادرسانی کرد

جعفرزاده گفت: در چهار روز اخیر این سازمان با تلاش همکاران و امدادگران به ۶۵خودرو با ۱۸۶ نفر گرفتار در برف و کولاک در جاده‌های این استان امدادرسانی کرده است.

«امیر جعفرزاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، در خصوص امدادرسانی نیروهای هلال احمر افزود:  در عملیات امداد رسانی 11 تیم عملیاتی با 8 خودرو آمبولانس  در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به بارش سنگین برف و کولاک طی روزهای اخیر در مناطق مختلف استان با بیان اینکه امدادرسانی در مناطق مختلف استان ادامه دارد و در این راستا اقلام غذایی از جمله بیسکویت و وسایل گرمایشی به میزان 69 بسته غذایی و نیز وسایل گرمایشی بین در راه ماندگان توزیع شد.

وی با اشاره به انتقال ایمن ۳ مادر باردار از مناطق صعب العبور و گرفتار در برف و کولاک به مراکز درمانی عنوان کرد: در تمامی عملیات های امدادرسانی در این مدت 47 نیروی امدادی مشارکت و همکاری داشتند و با توجه به ادامه بارش ها و کولاک امداد رسانی تداوم دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی افزود: شهروندان گرفتار در کولاک می‌توانند با شماره ۱۱۲ این سازمان تماس بگیرند تا از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شوند.

جعفرزاده در پایان سخنان خود گفت: امدادرسانی در تصادفات جاده‌ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ در جاده‌های برفی، انجام امداد و کمک‌های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاه‌های جاده‌ای و توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله خدماتی است که جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی ارائه می‌کند.

کد خبر 1018319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha