شرکت ۵۰۰ نفر در طرح حفظ قرآن کریم در جهرم

عزیزی نیا با اشاره به حضور ۵۰۰ نفر در دوره تخصصی حفظ قرآن کریم، گفت: ️اختتامیه طرح قرآنی «الهادی (ع)»، ویژه راه یافتگان به مرحله پایانی حفظ قرآن با بیش از ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی برگزار می شود.

«حسن عزیزی نیا»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره اختتامیه طرح قرآنی الهادی (ع) گفت: از بین افراد پذیرفته شده در دوره های تخصصی حفظ قرآن، حدود 500 نفر موفق به کسب حد نصاب و قبولی در دوره آزمایشی این طرح شدند. 

 

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» در این باره اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا دوره های تخصصی حفظ قرآن در هیچکدام از شعب و استان ها تعطیل نشد و همه کلاس ها به صورت مجازی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. 

 

وی با بیان اینکه جوایز این دوره شامل یک هدیه 10 میلیون تومانی و 10 کارت هدیه 2 میلیون ریالی است، خاطرنشان کرد: همچنین از بین عموم افرادی که در این مراسم شرکت کنند 5 کارت هدیه یک میلیون ریالی نیز به قید قرعه اهدا میشود.

 

عزیزی نیا ادامه داد: این مراسم روز شنبه، مورخ چهارم بهمن ماه، ساعت 19 با سخنرانی «صالح حیدری مقدم» مسئول موسسه و ۲ نفر از نخبه های قرآنی این مجموعه به صورت مجازی در صفحه رسمی موسسه قرآنی «الهادی (ع)» به صورت زنده برگزار می شود.

 

لازم به ذکر است، هم اکنون موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» در 14 استان کشور دوره های تخصصی حفظ و مفاهیم قرآن برگزار می کند.

کد خبر 1018329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha