کسب رتبه اول شیروان در نرخ پوشش نوآموزان دوره پیش دبستانی

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: شهرستان شیروان در تحقق هدف‌گذاری نرخ پوشش نو آموزان دوره پیش دبستانی رتبه اول استان را کسب کرد.

«علی ابراهیمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: شهرستان شیروان بر اساس درصد تفاهم نامه استانی با دستیابی به عدد ۱۰۱.۸۷ درصد و قرار گرفتن بالاتر از عدد تفاهم نامه رتبه اول استان خراسان شمالی در تحقق هدف‌گذاری نرخ پوشش نو آموزان دوره پیش دبستانی را کسب کرده است.

 

 مدیر آموزش و پرورش شیروان با بیان اینکه آموزش و پرورش شیروان با ثبت سه هزار و ۱۰۲ نفر معادل ۱۰۱.۸۷ درصد توانست رتبه اول را کسب کند، عنوان کرد: پوشش تحصیلی در دوره پیش دبستانی از شاخص های مهم توسعه انسانی است که باید به این دوره توجه بیشتری شود.

 

وی کسب این موفقیت ارزشمند را به همشهریان و جامعه فرهنگیان شیروان به ویژه همکاران فعال و پر تلاش حوزه معاونت آموزش ابتدایی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد موفقیت های چشمگیری در حوزه تعلیم و تربیت شهرستان شیروان باشیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان خاطر نشان کرد: آمادگی تحصیلی، بینایی، شنوایی، دید رنگ، تست گفتاری، قد، وزن و توده بدنی، قد به سن، اختلال پوست و مو، دهان و دندان و وضعیت حرکتی این امکان را فراهم خواهد کرد که با تشخیص به‌موقع دانش‌آموزان با مشکل متعدد تحصیلی و سلامت جسمانی روبرو نشوند.

 

به گفته ابراهیمیان اینک ۱۵ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

 

 

 

کد خبر 1018376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha