توزیع ۷۵بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان گلوگاه

قدسی از توزیع ۷۵بسته معیشتی به همت خادمیاران رضوی کانون محلی امام رضا(ع) مسجد خاتم الاوصیاء بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی شهرستان گلوگاه خبر داد .

«میلاد قدسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: اگر چه امسال برنامه های مناسبتی نظیر دهه کرامت، محرم و صفر، فاطمیه و... تحت تاثیر شیوع کرونا قرار داشت اما تلاش شد تا برنامه های ویژه این ایام در راستای ترویج سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه امام رضا(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت نیمه حضوری و با مجازی برگزار شود.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان گلوگاه با بیان اینکه در سال های اخیر با ورود خادمیاران رضوی در عرصه های مختلف خدمات عام المنفعه مختلفی در سراسر کشور انجام شده، افزود: این خادمین افتخاری حضرت رضا(ع) از ساخت مسکن گرفته تا تلاش برای ایجاد اشتغال، کمک به افراد نیازمند، رفع مشکلات درمانی، کمک به سیل زدگان در نقاط مختلف کشور و اکنون مقابله با کرونا و تولید و توزیع اقلام بهداشتی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی پای کار هستند .

 

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت های حوزه خادمیاری به صورت خودجوش و با همراهی خیرین نیک اندیش انجام می شوند، یادآورشد: همزمان با انتشار منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بردستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی در قالب رزمایش مومنانه، خادمیاران رضوی گلوگاه نیز همانند سایر هموطنان خویش برخط شدند.

 

قدسی با بیان اینکه به عنوان نمونه خادمیاران رضوی کانون محلی امام رضا(ع) مسجد خاتم الاوصیاء75بسته معیشتی تهیه و در اختیار جامعه هدف و خانواده های کم برخوردار قرار دادند، افزود: این بسته ها شامل ۲ عدد روغن مایع ، ۳ بسته ماکارانی، یک عدد رب گوجه و یک بسته عدس می شود که ارزش هر بسته یک میلیون و 200هزار ریال است.

 

کد خبر 1018419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha