هفته ای بدون بارش همراه با افزایش تدریجی دما در انتظار گلستانی ها

بلبلی گفت: براساس الگوهای هواشناسی هفته ای بدون بارشی در انتظار استان گلستانی ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد بلبلی» ظهر امروز (شنبه ۴ بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز هوای گرگان صاف و آفتابی و رطوبت نسبی هوا 93 درصد گزارش شد و دمای هوا در این شهرستان صبح امروز 4 درجه سانتیگراد بالای صفر  بود.

 

کارشناس هواشناسی گلستان  ادامه داد: روز گذشته مینودشت با 10 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بود و  دما حداکثر در گرگان به 9 درجه سانیتگراد بالای صفر رسید.

 

بلبلی بیان کرد: در بامداد امروز دمای هوای گرگان به منفی چهار درجه سانتیگراد زیر صفر رسید که سردترین شهر استان بود و همچنین شهرهای مراوه تپه، کلاله، بندرترکمن، بندرگز، علی آباد کتول، اینچه برون و گنبدکاووس نیز دمای زیر صفر تجربه کردند.

 

وی افزود: در  24 ساعت آینده هوای صاف و آفتابی  همراه با وزش باد پیش بینی می شود و براساس الگوهای هواشناسی هفته ای بدون بارشی در انتظار استان است و در صورتی که گزارش ها هواشناسی با تغییراتی همراه باشد در گزارش های بعدی ارائه خواهیم کرد.

 

کارشناس هواشناسی گلستان  بیان کرد: برای روزهای آینده افزایش تدریجی هوا پیش بینی می شود و پدیده قابل ذکر نیز مه صبحگاهی در برخی از نقاط استان است.

 

کد خبر 1018440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha