روغن خوراکی به تناسب جمعیت استان توزیع می شود

ثمینی با بیان اینکه در خصوص تامین کالاهای اساسی و خصوصا روغن خوراکی به معنای واقعی مشکلی نداریم، گفت: کالای اساسی بویژه روغن به تناسب جمعیت استان روغن به اندازه کافی در حال توزیع است.

« محمود ثمینی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، در خصوص التهابات  بازار اظهار داشت:  جلسات ستاد تنظیم بازار برای رفع مشکلات مردم به صورت مستمر برگزار می شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه در تامین و توزیع کالای اساسی مردم مشکلی نداریم، افزود: با همراهی مدیرکل حوزه اقتصادی، ستاد تنظیم بازار، عوامل صمت و بازرسین حوزه بسیج که آموزش هایی در این زمینه دیده اند، التهابات بازار های استان تاحدودی فروکش کرده است.

 

وی با بیان اینکه در خصوص تامین کالاهای اساسی و خصوصا روغن خوراکی به معنای واقعی مشکلی نداریم، افزود:  به تناسب جمعیت استان روغن به اندازه کافی در حال توزیع است.

 

ثمینی ادامه داد:  لازم است در شیوه های توزیع این کالا تجدید نظر شود و اگر این موضوع اصلاح شود مطلقا کمبود روغن نباتی نخواهیم داشت. 

 

وی تصریح کرد: گاهی برخی از افراد با عدم مراعات شرایط، متاسفانه در تهیه این کالا زیاده روی کرده و این باعث می‌شود  بخش قابل توجهی از این کالا به دست مصرف‌کنندگان نرسد و عده معدودی هم ممکن است بیشتر از نیاز خود خریداری کنند و به نیت سودجویی در انبار نگهداری کنند که وظیفه ما برخورد با سودجویان و این تعداد اندک است و لازم است بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی با نظارت لازم به این قضیه ورود کنند. 

 

ثمینی با اشاره به تصمیم های اتخاذ شده برای موضوع تنظیم بازار، افزود: در حوزه تامین، ذخیره سازی و توزیع میوه برای جلوگیری از هر گونه گرانی احتمالی بازار در ماههای آینده  تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

 

وی ادامه داد: تلاش می شود میوه لازم خریداری شده و به قیمت تمام شده در دسترس مردم قرار گیرد. 

 

ثمینی با اشاره به اینکه مردم موضوعات و اقدامات دست اندرکاران را رصد می‌کنند، گفت: لازم است مسئولین صداقت خود را در گفتار و عمل به اثبات برسانند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: جلسات شورای اطلاع‌رسانی باید آرامش و اطمینان را برای مردم ایجاد کند هم مطالب بطور شفاف توضیح داده شوند و هم پیگیری موضوعات ضرورت دارد. 

کد خبر 1018463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha