کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای مسکن مددجویان امداد

فتاح گفت:زدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین مسکن ویژه نیازمندان طی دو سال پیش بینی شده است و به ازای هر واحد ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، مراسم امضای تفاهم نامه سه جانبه کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن امروز چهارم بهمن ماه در ساختمان مرکزی کمیته امداد برگزار شد.

 

در این مراسم، سید «پرویز فتاح»، رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به تامین رهن و اجاره مسکن نیازمندان گفت: مبلغ 230 میلیارد تومان برای رهن و اجاره مسکن نیازمندان در خرداد و تیر ماه 1399 با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) پیش بینی و  تامین شد.

 

رییس بنیاد مستضعفان افزود: همچنین طی تفاهم نامه با سازمان بهزیستی 14 هزار واحد مسکونی به خانواده های نیازمند و دارای دو معلول و بیشتر منعقد کرده ایم و تاکنون 10 هزار واحد آن تحویل داده شده است.

 

وی ادامه داد: تعداد هزار واحد از این تفاهم نامه در حال تکمیل است و امیدواریم هرچه سریع تر تحویل جامعه هدف دهیم.

 

فتاح با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه بنیاد مستضعفان با کمیته امداد و بنیاد مسکن گفت: نزدیک به 500 میلیارد تومان برای  تامین مسکن ویژه نیازمندان طی دو سال پیش بینی شده است و به ازای هر واحد 50 میلیون تومان کمک بلاعوض خواهیم کرد.

 

رییس بنیاد مستضعفان بیان کرد: این بنیاد در زمینه تامین اشتغال نیازمندان نیز تلاش می کند و ما وام هایی با سود هشت درصد را اعطا کرده ایم که به جامعه هدف می دهیم تا زمینه اشتغالزایی برای محرومان فراهم شود.

 

وی اشتغال و مسکن را دو اصل مهم در توانمندسازی محرومان دانست و گفت: یکی از ماموریت های کمیته امداد توانمندسازی محرومان است که وام های قرض الحسنه خوبی در زمینه اشتغالزایی و توانمندسازی نیازمندان داده شده است که امیدواریم دولت و مجلس نیز در افزایش اعطای این وام ها به ما کمک کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1018475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha