کمک حدود  ۲میلیارد ریالی خیر جهرمی در پویش «هر نفر یک خیر سلامت»

بمانا گفت: خانواده خیر جهرمی با اهدای حدود ۲ میلیارد ریال در خرید یک دستگاه الکترو شوک مغزی به بیمارستان پیمانیه جهرم کمک کردند.

«قهرمان بمانا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پویش «هر نفر یک خیر سلامت» فرصتی برای یاری رساندن به نیازمندان و همیاری مدافعان سلامت جهت خریداری و تهیه اقلام پزشکی و درمانی در راستای کمک به درمان بیماران است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در ادامه حمایت‌های خیرخواهانه همشهریان جهرمی از مدافعان سلامت، خانواده خیر نیک اندیش مرحوم «فرج الله سبزی» و همسرش «عذرا صبری» از پرسنل بازنشسته دانشگاه علوم پزشكی جهرم، با پيوستن به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» در جهت خیرات و باقیات صالحات آن مرحوم، یک دستگاه  ECT (الكترو شوک مغزی) به مرکز آموزشی درمانی پیمانیه جهرم اهدا کردند.

 

وی ادامه داد: برای خرید این دستگاه نیاز به يک ميليارد و 850 میلیون ريال هزینه بود که توسط این خانواده خیر و نیک اندیش سلامت تامین شد.

 

بمانا خاطرنشان کرد: ضمن ادای احترام به همه نیکوکاران و خیرین سلامت که در بحران كرونا با سخاوت به یاری همنوعان خود پرداخته‌اند؛ از عموم مردم و نیک اندیشان دعوت می شود به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» پيوسته و نذورات و حمايت‌های مادی و معنوی خود را به تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی-درمانی، جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص دهند و مدافعان سلامت را ياری رسانند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان ضمن قدردانی از خیران سلامت که در این مدت به کمک دانشگاه علوم پزشکی جهرم شتافتند، گفت: حساب مجمع خیرین سلامت جهرم به شماره 288352361 آماده دریافت کمک های مردمی برای تجهیز اقلام پزشکی است.

کد خبر 1018521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha