توسعه اشتغال و بومگردی در ۶ روستای فارس با دسترسی به اینترنت پر سرعت

سهرابی گفت: با اتصال ۶ روستای استان فارس به اینترنت پر سرعت، فرصت برخورداری از آموزش های آنلاین، اشتغال الکترونیکی، بازاریابی تولیدات روستایی، توسعه بومگردی و ... فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (شنبه 4 بهمن) از اتصال 6 روستا در استان فارس به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و به خبرنگاران گفت: با راه اندازی اینترنت پرسرعت، 6 روستای دیگر در استان فارس به شبکه ملی اطلاعات پیوستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس ادامه داد: این روستاها که در شهرستان های فسا، نی ریز، خنج و رستم واقع شده اند  از محل منابع طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این شبکه متصل شدند.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب یک هزار و 161 خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت سیار اپراتور اول بهره مند شده اند که باعث افزایش سطح رفاه در روستاها و تقویت اجتماعی و اقتصادی این مناطق می شود.

سهرابی تصریح کرد: با اتصال روستاهای استان فارس به اینترنت پر سرعت همچنین فرصت برخورداری از آموزش های آنلاین، اشتغال الکترونیکی، بازاریابی تولیدات روستایی، توسعه بومگردی و ... فراهم می شود.

کد خبر 1018621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha