باید به مسائل روانی دانش آموزان در ایام کرونا توجه ویژه شود 

فرهمندپور بر لزوم مشارکت آموزش و پرورش در توسعه فضای گردشگری تأکید کرد و توجه ویژه به مسائل روانی دانش آموزان در ایام کرونایی را از وظایف مهم دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» ظهر امروز (شنبه ۴ بهمن) در جلسه شورای آموزش و پرورش، ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در طول چند ماه اخیر، از پیگیری های مجموعه آموزش و پرورش در خصوص برگزاری منظم شورای آموزش و پرورش ابراز رضایت کرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با اشاره به ظرفیت های عظیم آموزش و پرورش افزود: اردوگاه های دانش آموزی می توانند با ایجاد فضاهایی شاد و سرگرم کننده برای دانش آموزان و خانواده ها علاوه بر توسعه و رونق صنعت گردشگری در شهرستان دزفول باعث بالا بردن برند این شهرستان نیز گردند.

 

وی اضافه کرد: باید با ایجاد جاذبه برای اردوهای راهیان نور به گونه ای برنامه ریزی شود که دانش آموزان و دانشجویانی که از سراسر کشور به مناطق یادمان های دفاع مقدس اعزام می شوند از شهرستان دزفول به عنوان پایتخت مقاومت نیز بازدید کنند که زیر زمین بیمارستان یازهرا و همچنین سنگر ها و پناهگاه شهری در دوران جنگ تحمیلی از جمله ظرفیت های موجود هستند.

 

فرهمند پور سپس به موضوع بُعد روانی دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تعطیلی مدارس و عدم حضور دانش آموزان در فضای کلاس و مجازی شدن آموزش باید مشاورین مدارس نسبت به مشکلات روانی دانش آموزان توجه جدی داشته باشند و پیگیر موضاعات روانی، عاطفی و شخصیتی آنان باشند.

 

وی در پایان به کمبود زمین های آموزشی در مناطق جنوبی شهر پرداخت و تصریح کرد: این موضوع باید در اسرع وقت در کمیسیون عمران فرمانداری با حضور اعضا مطرح گردد تا در کمترین زمان ممکن نسبت به حل این مشکل اقدامات لازم صورت گیرد.   

 

کد خبر 1018622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha