کشف۵۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در سمنان

سردارحسنی از کشف ۵۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس کرمان درسمنان خبردادو گفت: این محموله از سیستان و بلوچستان بارگیری شده بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سردار«عبدالله حسنی» در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه در عملیاتی مشترک با پلیس کرمان ۵۳۶ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در استان سمنان کشف شدگفت: سوداگران مواد مخدر این محموله را از سیستان و بلوچستان بارگیری و به مقصد کرمان در حال حرکت بودند این عملیات آنان در استان سمنان متوقف شد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه این محموله در یک دستگاه خودرو پژو پارس جاسازی‌شده بود اظهار کرد: این خودرو با هوشیاری مأموران پلیس استان سمنان شناسایی شد و با توجه به دستور ایست پلیس و متواری شدن راننده عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و درنهایت راننده خودرو را در جاده رها کرده و از صحنه متواری شد.

 

وی با تأکید بر اینکه تلاش پلیس برای قاچاقچیان متواری ادامه دارد گفت: خودروی کشف‌شده بر اساس استعلام‌های موجود سرقتی است.

 

حسنی تصریح کرد: برنامه‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر به‌عنوان یکی از عوامل ایجادکننده آسیب‌های اجتماعی در استان به‌طور جد اجرا و پیگیری می‌شود.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان ریشه‌کنی بلای خانمان‌سوز اعتیاد را منوط به عزمی ملی وهمراهی آحاد جامعه و تمام نهاد‌ها و دستگاه‌ها دانست وادامه داد: مقابله و مبارزه بی امان با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ از جمله ماموریت های اصلی ناجا در تامین نظم و امنیت است که این موضوع در استان سمنان با جدیت تمام پیگیری می شود.

 

وی با بیان اینکه ۲هزار و ۸۵۴ نفر در زمینه‌های مختلف مانند خرده‌فروشی، معتاد متجاهر، توزیع‌کننده مواد مخدر و قاچاقچی در ۹ ماهه امسال در استان سمنان دستگیر شدند اضافه کرد: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر ۵۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی‌شده است.

 

حسنی با اشاره به اینکه در عملیات مختلف پلیس مبارزه با مواد مخدر هفت نفر از اشرار نیز به هلاکت رسیدند، افزود: شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در زمره اقدامات نیروی انتظامی قرار دارد که مبارزه با آن به‌صورت جدی در استان سمنان دنبال می‌شود.

 

کد خبر 1018676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha