بانک کشاورزی در استان ایلام سرمایه گذاری  می کند

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت : با رایزنی های صورت گرفته با مدیر عامل بانک کشاورزی این بانک در آینده نزدیک در جنوب استان در حوزه های مختلف سرمایه گذاری می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «بهزاد علیزاده» در دیدار با «روح الله خدا رحمی» مدیرعامل بانک کشاورزی اظهار کرد: بانک کشاورزی در ارائه خدمات به کشاورزان در سطح کشور، اقدمات بسیار قابل قبولی انجام داده است.

 

وی به ظرفیت ها و پتانسیل های حوزه انتخابیه دهلران در بخش های مختلف کشاورزی اشاره کرد و گفت: باتوجه به ظرفیت های بی بدیل حوزه انتخابیه در حوزه کشاورزی، خواستار اهتمام ویژه و رفع مشکلات در حوزه های مختلف کشاورزی شد.

 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در استان ایلام بخصوص حوزه انتخابیه تامین مکانیزاسیون درراستای  توسعه کشاورزی می باشد که نیازمند توجه جدی است

 

علیزاده بیان کرد: یکی از نیازمندی های کشاورزان شهرستانهای دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره تامین ۱۰۰ دستگاه تراکتوراست که بدون شک با اختصاص این میزان تحول عظیمی در بحث تامین نیازمندی های حوزه انتخابیه ایجاد می شود.

 

نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ظرفیت کشت چغندر قند و کلزا امکان سرمایه گذاری بانک کشاورزی و شرکت میهن در بحث ایجاد یک واحد کارخانه قند و کارخانه روغن کشی در حوزه انتخابیه می تواند علاوه بر افزیش تولید زمینه اشتغال جوانان بومی منطقه را فراهم کند.

 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به ایجاد سرمایه گذاری بانک کشاورزی در حوزه های عمرانی اشاره کرد و گفت: تکمیل سد سیکان وایستگاه پمپاژ شهرک ولی عصر بدره فرصت مناسبی است برای سرمایه گذاری بانک کشاورزی در حوزه عمرانی و آبادانی منطقه که انتظار است بانک در زمینه سرمایه گذاری کند.

 

مدیر عامل بانک کشاورزی نیز در این دیدار یادآور شد: بانک کشاورزی تلاش خواهد کرد در راستای توسعه منابع مورد نیاز بخش کشاورزی و سرمایه گذاری در استان ایلام همکاری لازم داشته باشد.

 

روح الله خدارحمی گفت: در بحث تکمیل سد سیکان وایستگاه پمپاژ شهرک ولی عصر بدره از محل ماده ۵۶ بانک کشاورزی ۷۰۰ میلیارد ریال در سد سیکان دره شهر و ۸۰۰ میلیارد ریال، بانک عامل در ایستگاه پمپاژ شهرک ولی عصر بدره سرمایه گذاری کند.

 

 وی تصریح کرد: تامین اعتبار برای خرید 100 دستگاه تراکتورتا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

 

خدارحمی خاطرنشان کرد: در بحث ایجاد کارخانه روغن کشی و کارخانه قند قطعا با برنامه ریزی لازم بستر سرایه گذاری نیز فراهم خواهد شد.

 

 

کد خبر 1018739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha