آموزش مهارت های زندگی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

بهنامجو در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد گفت: مهارت های زندگی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و در این خصوص، وظیفۀ دستگاه های فرهنگی بسیار خطیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، «اکبر بهنامجو» در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد گفت: وحدت و همدلی در راستای حل مسائل و مشکلات استان باید در سرلوحۀ مسئولان قرار گیرد.

 

استاندار اردبیل در ادامه به تکریم ارباب رجوع از سوی مسئولین اشاره کرد و افزود: رفتار مسئولین به عنوان خادمان این مردم باید با ارباب رجوع صادقانه و مشفقانه باشد تا خدای نکرده اگر کاری هم از دستمان برای رفع مشکلات آنها برنیاید حداقل آنها را نسبت به نظام و انقلاب بدبین نکنیم.

 

وی در خصوص الگودهی برای نسل جوان جامعه اظهار داشت: در همه زمینه ها باید خوب رفتار کنیم و الگودهی خوبی برای نسل جدید داشته باشیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در راستای آسیب های اجتماعی، کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است و تأکیدمان بر ضرورت آموزش و یادگیری مهارت های زندگی است چرا که آموزش مهارت های زندگی، باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و در این خصوص، وظیفۀ دستگاه های فرهنگی بسیار خطیر است.

 

استاندار اردبیل عنوان کرد: مباحث و مشکلات فرهنگی بطور دقیق احصاء گردیده و طرح مسئله گردد تا بصورت تخصصی تر بتوان نسبت به حل آنها اقدام نمود.

کد خبر 1018750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha