ظرفیت های کانون فرهنگی هنری مسجد در راستای محرومیت زدایی دیده می شود

کیاپاشا با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی و توجه به محرومان گفت: یکی از برنامه های اصلی کانون فرهنگی هنری مسجد محرومیت زدایی است که این امر به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها محقق شد.

« مرتضی کیاپاشا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص فعالیت ها کانون فرهنگی هنری افق گفت:  یکی از برنامه های اصلی کانون فرهنگی هنری مسجد محرومیت زدایی است که این امر به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها محقق شد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری افق مسجد جامع افزود: ضرورت توجه به محرومان و محرومیت زدایی ایجاب می کند که از تمام بسترهای ممکن در جهت رفع آن اهتمام داشت که یکی از این بسترها، ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مسجد است.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه همکاری و همراهی کانون فرهنگی هنری مسجد با پایگاه بسیج بیان کرد: آنچنان که رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر همکاری و همراهی بسیج تأکید داشتند، کانون فرهنگی هنری افق با همکاری و همراهی پایگاه بسیج شهید کولیوند در امر خدمت رسانی به محرومان فعالیت دارد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری افق خاطرنشان کرد: در این راستا با همراهی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، پایگاه بسیج شهید کولیوند در قالب تهیه و توزیع اقلام معیشتی به ارزش ۳۵ میلیون تومان میان محرومان انجام شد. 

 

 

کد خبر 1018753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha