۱۰۰ میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان بجنوردی اهدا شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری ثارالله مسجد امام حسین (علیه السلام) بجنورد به برنامه ها و فعالیت های اخیر این کانون اشاره کرد و تهیه جهیزیه برای نوعروسان و دستگیری از خانواده های نیازمند را در این باره اعلام کرد.

«حسین شکری» مدیر کانون فرهنگی و هنری ثارالله مسجد امام حسین (علیه السلام) بجنورد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: خیریه امام حسین (علیه السلام) به همت فعالان کانون و اهالی مسجد راه اندازی شده که طی آن با شناسایی خانواده های نیازمند تلاش کردیم تا گام های سازنده ای در رفع محرومیت محله و بخشی از شهر بجنورد برداریم.

 

 

وی به تهیه جهیزیه برای نوعروسان اشاره کرد و گفت: در ایام اخیر با کمک خیرین اقلامی همچون اجاق گاز، وسایل گرمایشی، پتو، بخاری، ظروف آشپزخانه و پذیرایی، رختخواب و همچنین پنکه به مبلغ 100 میلیون ریال تهیه و به زوج های جوان اهدا شد.

 

 

وی اضافه کرد:  تهیه بسته های معیشتی خوار و بار شامل 20 کیسه  برنج، گوشت گوسفندی، حبوبات و ماکارونی به ارزش 850 میلیون ریال هم بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

 

شکری همچنین طبخ و توزیع 200 پُرس غذای گرم همزمان با نخستین سالروز شهادت شهید والامقام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی  را نیز اعلام کرد و افزود: در این باره مبلغ 350 میلیون ریال توسط خیرین و نمازگزاران جمع آوری و هزینه شد.

 

 

وی همچنین از تهیه و توزیع بسته های همدلی ویژه شب یلدا نیز خبر داد و در توضیح بیشتر گفت: در این باره مبلغ 150 میلیون ریال میوه خریداری و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

 

کد خبر 1018793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha