برخورد با یکی از مدیران دستگاه های اجرایی در گلستان

هاشمیان گفت: برخورد با یکی از مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان در روزهای آینده از سوی سخنگوی قوه قضایئه اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی هاشمیان» صبح امروز (شنبه 5 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی قسمت های مختلف دارد و درصورت تخلف دستگاه های اجرایی می تواند سازمان بازرسی به آن ورود پیدا کند و شماره تماس 1580 حفاظت و اطلاعات نیز آماده دریافت این شکایت ها است.

 

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: برخورد با یکی از مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان در روزهای آینده به دلیل اینکه بازدارندگی برای دیگر استان های کشور دارد از سوی سخنگوی قوه قضائیه اعلام خواهد شد.

 

هاشمیان بیان کرد: در دستگاه قضایی خبرهای امیدوار کننده ای داریم و در تلاش هستیم رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

 

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: مردم بسیاری از اقدامات دستگاه قضایی را مطلع نیستند و باید در این زمینه اقدام شود و این مهم باعث افزایش امیدواری مردم و مطالبه گری آنان از دستگاه های اجرایی می شود.

 

هاشمیان افزود: بسیاری از مردم از حقوق خود بی اطلاع هستند و پس از اینکه حق آنها ضایع می شود به دنبال شکایت می روند و برخی نیز از تکالیف خود بی خبر هستند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان به مشارکت اجتماعی تاکید کرد و افزود: مردم حق دارند که از مدیران دستگاه های اجرایی به خاطر ترک فعل طبق ماده 66 حتی شکایت کیفری داشته باشند.

 

هاشمیان متذکر شد: نظارت مردم بر دستگاه های قضایی، نظارت مردم به دستگاه های اجرایی از دیگر ابتکاراتی بود که ما در سطح استان در نظر گرفتیم تا بتوانیم مشکلات مردم را مورد رسیدگی قرار دهیم.

 

وی گفت: تلفن 129 می تواند در منزل به مردم استان مشاوره حقوقی ارائه کند و مردم می توانند براساس این مشاوره های حقوقی دعوی خود را پیگیری کنند.

 

کد خبر 1018817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha