یک هزار  شعبه و واحد آزمایشگاهی خاک در کل کشور فعال است

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فنی مکانیک خاک کشور گفت: یک هزار شعبه و واحد آزمایشگاهی در کل کشور فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  «مجید کیانفر» روز یکشنبه در دیدار با استاندار ایلام  اظهار کرد: آزمایشگاه فنی مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان مبتنی بر علم روز و همراه با ایده های جدید برای استاندارد سازی سازه ها و پروژه ها است.

 

وی گفت: سالانه ۳۸ هزار آزمایش مختلف برای اجرای پروژه‌ها انجام و در سامانه کنترل مدیریت کیفیت و سیستم یکپارچه به صورت آنلاین در اختیار ناظر، کارفرما و پیمانکار ارائه می‌کند.             

 

کیانفر یادآور شد: ۵۰۰ نوع آزمایش کمی و کیفی در کشور انجام می شود که در استان ایلام بخش عمده ای از این آزمایشگاه ها اجرا و در قالب این آزمایش ها، استانداردها در روند اجرای پروژه ها بررسی می شود.

 

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فنی مکانیک خاک کشور تاکید کرد: ۲۱۳ پروژه عمرانی مهم در استان ایلام در حال اجراست که آزمایشگاه فنی مکانیک خاک در ۱۲۴ پروژه حضور و نظارت دارد و این طرح ها از لحاظ کمی و کیفی کنترل می شوند.

 

وی  خاطرنشان کرد: کارشناسان آزمایشگاه فنی مکانیک خاک در صورت تصویب در شورای فنی استان ایلام در پروژه ها به صورت سرزده حضور یافته و شرایط برای نظارت و کنترل پروژه های مختلف استان هم در بخش دولتی و هم خصوصی با حضور نیروهای این شرکت بیشتر می شود.

کد خبر 1018826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha