سیره علمی و عملی آیت‌الله مصباح‌یزدی بررسی می شود

نشست سیره علمی و عملی آیت‌الله مصباح‌یزدی با عنوان «خوانشی از سیره علمی و عملی علامه محمدتقی مصباح یزدی» در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، نشست سیره علمی و عملی آیت‌الله مصباح‌یزدی با عنوان «خوانشی از سیره علمی و عملی علامه محمدتقی مصباح یزدی» در قم برگزار می‌شود.

 

در این نشست که  توسط معاونت پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار می‌شود ابعاد شخصیتی و علمی این عالم دینی در قم موردبحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام ابوترابی عضو هیئت‌علمی موسسه امام خمینی(ره)در این نشست مجازی به تشریح سازوکارهای مقابله با شبهات در سیره علمی و عملی علامه مصباح یزدی می‌پردازد.

 

همچنین حجت‌الاسلام شبان‌نیا از دیگر اعضای هیئت‌علمی موسسه امام خمینی(ره) نیز به تحلیل مبانی مواضع سیاسی علامه مصباح یزدی خواهد پرداخت.

 

سازوکارهای مدیریت در مراکز علمی از منظر علامه مصباح یزدی نیز یکی از موضوع‌های محوری این همایش است که توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین مریجی رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) ارائه خواهد شد.

 

این نشست علمی روز (سه‌شنبه ۷ بهمن) ساعت 18 تا 20:30 به‌صورت مجازی برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از لینک  https://b2n.ir/586481 وارد این برنامه علمی شوند.

کد خبر 1018834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha