اقدامات شرکت بازآفرینی شهری در ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی سیستان و بلوچستان مثبت است

نماینده مردم زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند در مجلس شورای اسلامی مراتب سپاس و تشکر ویژه مردم حوزه انتخابیه خویش را از اقدامات شرکت بازآفرینی شهری ایران به مهدی عبوری ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شرکت بازآفرینی شهری ایران، حبیب اله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار دیدار و گفت و گو کرد.

دهمرده در این نشست مراتب سپاس و تشکر ویژه مردم حوزه انتخابیه خویش را از اقدامات شرکت بازآفرینی شهری ایران به مهدی عبوری ابلاغ کرد.

 شایان ذکر است با سفرهای متعدد مهدی عبوری به استان سیستان و بلوچستان و شهرستان زابل که منطبق با منویات مقام معظم رهبری در راستای توجه به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار کشور انجام گرفته و با تاکیدات خاص محمد اسلامی مقام عالی وزارت، ۵۳۰ هکتار مداخله در بافت و سکونتگاه غیررسمی در ۵ محله اسلام آباد، حسین آباد، معصوم آباد، رسالت و هیرمند شمالی توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران صورت پذیرفت که از مهم ترین آن ها می توان به زيرسازي، جدول گذاري، احداث كانال و آسفالت گسترده مناطق خاكي پس از سال ها اشاره کرد.

کد خبر 1018844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha