دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای حضور پر شور روستائیان و عشایر است

حجت الاسلام کلانتری گفت: روستائیان و عشایر کشور در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، نقش ارزنده ای داشته اند و ایام مبارک دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس این نقش آفرینی ها و حضور پر شور آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، امروز (یکشنبه 5 بهمن) از آغاز به کار ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در مرودشت خبر داد و به خبرنگاران گفت: با تشکیل نخستین کمیته روستایی عشایری در مرودشت در سال های اخیر به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در روستاها مراسمی برگزار می شود.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مرودشت افزود: مراسم امسال در این دهه مبارک به دلیل شیوع کرونا در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی لازم برگزار خواهد شد.

امام جمعه موقت مرودشت اضافه کرد: روستائیان و عشایر کشور در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، نقش ارزنده ای داشته اند و ایام مبارک دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس این نقش آفرینی ها و حضور پر شور آنهاست.

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده کارگروه کمیته روستایی عشایری در مرودشت اعلام کرد: برگزاری جشنواره های سنتی، ورزش های رزمی، بومی و محلی، سوارکاری و بذرکاری در طبیعت، طرح های واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت رایگان پزشک و خدمات بهداشتی و ... از جمله برنامه های این دهه در مرودشت خواهد بود.

کد خبر 1018890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha