آئین بزرگداشت دهه فجر منطبق با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار می شود

حجت الاسلام روحی یزدی گفت: ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری با توجه به محدودیت های معین شده از طرف ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام روحی یزدی» طی نشست هماهنگی ویژه برنامه های دهه مبارک فجر که یکشنبه ۵ بهمن در سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد گفت: ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری با توجه به محدودیت های معین شده از طرف ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار می شود. 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: به منظور برپایی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با توجه به مکاتبات انجام شده و هماهنگی های صورت گرفته با ستاد ملی مبارزه با کرونا در البرز به صورت خودرویی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: یکی از برنامه های ثابت که هرساله با حضور جمعی از مسئولان استان و مدیران برگزار می شد، تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) بود که با توجه به شرایط کرونا این آئین برگزار نمی شود.

 

وی ادامه داد: عناوین ایام دهه فجر در سال جاری عبارتند از انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) عبدصالح و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)؛ انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، جهش تولید؛ انقلاب اسلامی، جوان ایرانی، امید و خودباوری، پیشرفت علمی؛ انقلاب اسلامی، سیره فاطمی، منزلت زن، سبک زندگی ایرانی اسلامی؛ انقلاب اسلامی، قرآن و معنویت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت؛ انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، امت ولایی، تمدن نوین اسلامی؛ انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح جهادی، اقتدار و صلابت، امنیت پایدار؛ انقلاب اسلامی، بسیج فداکار، خدمت مومنانه، مدافعان سلامت؛ انقلاب اسلامی، یوم الله ۲۲ بهمت، عید بزرگ اسلامی، سرآغاز حکومت الله برجهان است. 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت ها و قوانین معین شده ویژه برنامه دهه فجر در قالب فضای مجازی و به صورت تبیینی به صورت فایل های کم حجم سخنرانی، عکس، دلنوشته و ... با همراهی و هماهنگی دیگر نهادها و دستگاه های مرتبط برگزار می شود. 

 

کد خبر 1018914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha